Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Vespa.Uustakker

Leden
  • Items

    5
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Scooter Gegevens

  • Mijn Scooter(s)
    Vespa Gl 1961

Persoonlijke Gegevens

  • Land
    België

Recente bezoekers van dit profiel

De recente bezoekers block is uitgeschakeld en zal niet meer getoond worden aan gebruikers.

Vespa.Uustakker's prestaties

Rookie

Rookie (2/14)

  • Conversation Starter
  • First Post
  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Recente badges

9

Reputatie

  1. Chassisnr is nog duidelijk leesbaar en begint met vs5( weet niet zeker of het verstandig is deze volledig te vermelden online). Misa nummer zal ik later nog eens moeten zoeken. Nog 1 probleempje dat me af de baan houdt. Ik heb geen motorrijbewijs dus mag ik max met 125 cc rijden. Zijn er soms (legale) oplossingen? (Heb zelf geen gevonden). Redelijk kostelijk om af en toe eens een toertje te maken anders. Gr
  2. Bedankt voor alle info, ik ben hier duidelijk aan het juiste adres😀. Ik denk niet dat ik hem voorlopig naar de originele lak zou brengen. Huidige lak is nog in degelijke staat en vind het wel iets hebben.Komend weekend ga ik eens of zoek naar de chassis- en misa nummer. Het chassisnr vermeld op het laatste inschrijvingsbewijs bevat geen enkele letter dus dit zal wss verkeerd zijn? Nog een fijne dag allemaal
  3. Bedankt voor de reacties, aangezien ik nieuw ben hier, zit ik nog met veel vragen; ten eerste; is het mogelijk mijn origineel bericht aan te passen? ik kan geen edit-knop weervinden en zie zojuist dat ik als een analfabeet heb getypt eerder(op mijn gsm). En kan ik zeker weten of dit een m.i.s.a. vespa is of een buitenlands model? Is dit zadel origineel of zit er een hoes over (is 25 jaar geleden exact zo aangekocht). Het zadel vanachter begint beetje te scheuren, haal ik het eraf als het een hoes is of eerder houden? Het instructieboekje dat wij bij de aankoop gekregen hebben is van een G.L. 150 maar op de vespa staat duidelijk G.S.150. Is dit niet het originele boekje of zijn deze boekjes hetzelfde voor beide types? Er zijn veel chromé/plastieken accesoires aan deze vespa, zijn deze origineel van de fabriek of is dit achteraf geplaats door iemand die hem toenmaals wat wou "tunen". ik kan weinig vespa's weervinden met dit aantal "attributen". aan Nico; waarom is het nodig een volle batterij te hebben? Ik dacht dat deze kon rijden zonder batterij juist op kickstarter of ben ik verkeerd.(het is 15 jaar geleden dat ik hem gestart heb). Ik dacht dat de batterij juist diende om de lichten te bedienen als de motor niet draait. En wat bedoel je juist met junction box? Op het eerste zicht zie ik niet echt sporen dat dit later overspoten is. Waar zou het chassisnr moeten staan? Volgens instructieboekje (van g.l.150 dan) is het vanonder op de linker bil. Er staat daar een nummer maar moeilijk leesbaar. aan de klep onder het zadel voorlopig niets te vinden. Bedankt voor alle info ! Groeten, Koen.
  4. Bedankt voor de reactie, op de brommer staat idd G.S.150 Maar ik had een handleiding( ik dacht origineel) waar G.S. opstaat. Ook hierdoor dacht ik dat het een Misa was. Dit zal dus wss toch niet het originele boekje zijn. En ik heb nog vespa's in het zelfde kleur tegengekomen, zeker dat dit niet origineel is? Vriendelijke groeten
  5. Goejedag, ik ben 31 jaar uit het Gentse en ik ben nieuw op dir forum. ik heb een oude vespa Gl 150 die ong 25 jaar in ons bezit is. Deze is 15 jaar geleden weggezet( onder hoes). Motor draaide nog op die moment maar er waren problemen met de koppeling. Schoot uit versnelling uit zichzelf. Aangezien de mechanieker toen had verteld dat deze onderdelen onvindbaarbaar waren en ik nog niet met de moto mocht rijdenhebben we ze weggestald. Door een enthousiaste collega die grote vespa fanaat is, heb ik besloten om hem nog eens van onder het stof the halen. Aangezien ik zelf geen garage heb en deze bij mijn moeder staan zal het wss een project worden voor volgende lente/zomer. Maar ik denk dat er niet zoveel werk aan is. Mijn kennis over vespa's is klein dus als jullie meer weten mag je het altijd delen. Ik weet dat het een vespa gl 150 is, m.i.s.a( made in belgium). Ik denk dat hij volledig origineel staat buiten het zadel (hoes?) Origineel boekje is erbij. Vroeg was er ng een achteruitkijkspiegel ( deze kan ik misschien ng weervinden) Gelijkvormigheidsattest niet gevonden( of heeft deze geen) Op het inschrijvingsbewijs staat datum 1ste indienstelling 1961 laar aan het voorwiel hangt een sticker met het jaar 1951 op. Enige manier dat ik de juiste productiedatum kan weten? Deze vespa zal niet te koop komen, Vriendelijke groeten Koen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...