Bedankt voor de reacties,
aangezien ik nieuw ben hier, zit ik nog met veel vragen;
ten eerste; is het mogelijk mijn origineel bericht aan te passen? ik kan geen edit-knop weervinden en zie zojuist dat ik als een analfabeet heb getypt eerder(op mijn gsm).
En kan ik zeker weten of dit een m.i.s.a. vespa is of een buitenlands model?
Is dit zadel origineel of zit er een hoes over (is 25 jaar geleden exact zo aangekocht). Het zadel vanachter begint beetje te scheuren, haal ik het eraf als het een hoes is of eerder houden?
Het instructieboekje dat wij bij de aankoop gekregen hebben is van een G.L. 150 maar op de vespa staat duidelijk G.S.150. Is dit niet het originele boekje of zijn deze boekjes hetzelfde voor beide types?
Er zijn veel chromé/plastieken accesoires aan deze vespa, zijn deze origineel van de fabriek of is dit achteraf geplaats door iemand die hem toenmaals wat wou "tunen". ik kan weinig vespa's weervinden met dit aantal "attributen".
aan Nico; waarom is het nodig een volle batterij te hebben? Ik dacht dat deze kon rijden zonder batterij juist op kickstarter of ben ik verkeerd.(het is 15 jaar geleden dat ik hem gestart heb). Ik dacht dat de batterij juist diende om de lichten te bedienen als de motor niet draait.
En wat bedoel je juist met junction box? Op het eerste zicht zie ik niet echt sporen dat dit later overspoten is. Waar zou het chassisnr moeten staan? Volgens instructieboekje (van g.l.150 dan) is het vanonder op de linker bil. Er staat daar een nummer maar moeilijk leesbaar. aan de klep onder het zadel voorlopig niets te vinden.
Bedankt voor alle info !
Groeten,
Koen.