Jump to content
Vespaforum.be

Didier67

Members
  • Content Count

    7
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

1 Neutral

About Didier67

  • Rank
    Newbie

Scooter Gegevens

  • Mijn Scooter(s)
    150 gl bwj 1963

Persoonlijke Gegevens

  • Woonplaats
    Koekelare
  • Land
    Belgiƫ

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Hoi heb vroeger restauraties aan volvo gedaan plaatwerk enz is geen probleem ik blaas graag een nieuw leven in oltimers misschien ga ik op termijn teveel betaald hebben weet het niet de wereld van de vespa is voor mij heel nieuw en dat kan je al eens leergeld betalen zeg ik daar tegen wat ik wel weet is dat de restauratie volgens de regels van de kunst gaat zijn en dan kost het soms extra geld maar nadien zal ik er dubbel van genieten ;-) grtz
  2. Hoi, de motornr en het chassisnr zouden samen behoren heb eens goed gekeken als chassinr nadien zou ingelast zijn is het zeer goed gedaan. zit hem in kleine ik denken dingen om te weten of hij echt zo origineel vandaar dat ik zoveel mogelijk info tracht de verzamelen. thx
  3. Hoi, Zal ik zeker foto's plaatsen De bestelling was ondertussen gedaan toch thx voor de link ;-) En van de slijpschijf heb je dat goed gezien :-) Grtz
  4. heb al de onderdelen besteld blij dat je het vertelt van de stuurkolom ga dat zeker bekijken restauratie werk heb ik in het verleden gedaan maar dan vooral aan Volvo PV 444 PV544 P1800es Amazon Duett ben niet bang van dit project en ik hou ervan een tweede leven te geven :-) In de linkse achterbil aan de binnenkant staat het nr: LA15609 ingeponst heeft dat met het kleur te maken ? thx voor het antw
  5. De vorige persoon die de vespa heeft gerepareerd was zeker niet volgens de regels van de kunst Het beenschild was op verschillende plaatsen krom laat sta van het plamuur werk die gedaan was de kniestootrand was vast geschroefd om op zijn plaats een beetje te kunnen houden het laswerk vond ik niet naar behoren vandaar nieuwe uitdaging en ga we over naar een degelijke restauratie om een mooie nieuwe toekomst te geven aan de bolide
  6. Dan denk ik dat er iets niet klopt met mijn aankoop heb foto's in bijlage na het demonteren en de ivoor lak af te doen kwam ik veel rood tegen
  7. Hoi, Ben totaal nieuw in de wereld van de vespa, momenteel ben ik trotse eigenaar van: VLA1T bouwjaar 1963 de 150 GL met trapezium koplamp. aangezien de vespa opnieuw gespoten zal worden vind ik nergens terug welk originele kleuren er waren voor dit model iemand wist mij de vertellen enkel in het ivoor kleur bij het demonteren zag ik op verschillende plaatsen " bordeaux rood" kleur tevoorschijn komen. de ene maal zie ik de velgen in het kleur van de vespa en ook soms in het velgen grijs kleur wil de vespa zoveel mogelijk naar zijn originaliteit krijgen misschien kan dat ook interessant info zijn Chassisnr: VLA1T *012675* Motornr: VLA1M *014586* Thx
×
×
  • Create New...