Jump to content
Vespaforum.be

013sec

Members
  • Content Count

    7
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About 013sec

  • Rank
    Newbie

Scooter Gegevens

  • Mijn Scooter(s)
    vm2t
    50 special
    gs
    vbb

Persoonlijke Gegevens

  • Woonplaats
    tilburg
  • Land
    Nederland

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. hallo naar aanleiding van mijn vorige vraag. ik heb nu een nieuw schakelaartje gekocht. wil deze gaan monteren. Echter werd mij bij Maskes gelijk gezegd dat het een priemel werkje is. en dat ik de kabels het best gelijk kan solderen. Dat priemel werk en solderen komt wel goed, dat lukt me wel. Maar weet iemand hoe de aansluitingen zijn. ik heb een nieuwe kabelboom gemonteerd en die kleuren komen natuurlijk weer niet overeen... met het schema voor mijn vespa. ik zal wat fotos toevoegen en hopelijk kan iemand mij helpen met de kleuren. alsvast super bedankt. (op
  2. ja oke dat begrijp ik. maakt de radius van de buis hier niet bij uit?
  3. dank je voor je reactie. klopt. ik had wel gevonden dat deze uitvoering op een aantal modellen heeft gezeten. zou dat grijze doosje wat jij beschrijft. op dit stuur passen?
  4. hallo. recent heb ik voor mijn faro basso een nieuw stuur gekocht. dit is een stuur afkomstig van sip scooterparts. nu heb ik het volgend probleem. mijn oude stuur was iets dunner als het nieuwe stuur (2mm) hierdoor past het houdertje voor de schakelaar niet meer op dit nieuwe stuur. doordat de diameter anders is. heeft iemand een oplossing? kan ik hier een ander schakelaar unit voor kopen? en zo ja! welke hoort er dan op een vm2t volgens mijn research is die er op zat. wel de goede. zie foto alvast bedankt
  5. Vandaag het blok eronder uit gehaald . Zag al vrij snel dat het gat waar de bout in moet. Nu wel voor het gat zat. De bout zou ik dus kunnen monteren nu. Of is er nu intern toch iets verdraaid?
  6. ah oke, nu snap ik ook waarom de scooter moeilijk start nu. beste oplossing is dus om het blok opnieuw open te halen. Dan ga ik dit maar doen. vriendelijk bedankt allemaal
  7. Hallo allemaal. Ik ben bezig met een restauratie van een Faro Basso. Het blok heb ik helemaal uit elkaar gehad en terug in ineen gezet. Dit is allemaal makkelijk en soepel verlopen. De defecte lager vervangen en alles netjes schoongemaakt. Nu een tijd verder en de hele scooter bijna klaar is. Krijg ik de vespa niet in de versnelling. Voordat ik de scooter ging starten heb ik de olie bijgevuld. En heb ik een plug losgedraaid waarvan ik niet goed weet waar die voor dient..? Kan iemand mij zeggen waar deze voor dient? Heeft dit met mijn schakel problemen te maken?
×
×
  • Create New...