Jump to content
Vespaforum.be

Erikje

Members
  • Content Count

    17
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

9 Neutral

About Erikje

  • Rank
    Lid

Scooter Gegevens

  • Mijn Scooter(s)
    Vespa 50n 1968
    Vespa PK50 XL elestart 1987

Persoonlijke Gegevens

  • Woonplaats
    Mierlo (NL)
  • Land
    Nederland

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. De oude eigenaar kan toch nog echt die 3 papieren delen hebben hoor, als de Vespa pre-card is aangekocht door de laaste NL-eigenaar
  2. Hi Juventio, Bijzonder die drek in je vlotterbak... Hoe komt die drek allereerst in de tank, vervolgens door het filter in de tank en vervolgens door het filter bij de carburateur? Ik zou proberen om met een oplosmiddel die drek uit de tank te halen. Je zou het luchtfilter kunnen vervangen maar of dat verschil geeft is de vraag...
  3. probeer het eens Dan heb je vrij snel door of de uitlaat lekt bij de pakkingen... en bij welke pakking dan.
  4. Wat gebeurd er als je je vinger in de uitlaat steekt als de motor loopt? (beste met koude motor natuurlijk ;))
  5. Dank je Frissenappel, ik ga er eens naar kijken
  6. ik denk dat ie na 6 jaar het probleem niet meer zal hebben
  7. Ik zal vast iemand beledigen maar lijkt me een loempia.
  8. Bedoel je de sitoplus uitlaat? Die waar ze standaard de mooie deuk in meppen? Is de band van hetzelfde formaat als de vorige die je vervangen hebt?
  9. Ja dat is waar, origineel was die Vespa Verde Mela, mocht ik hem ooit weer restaureren dan wordt het die kleur. mvg Erik
  10. Waar heb je de oude bougiekabel van de inwendige bobine gelaten? Als die los bij je motor hangt kan die zomaar ontstekingsmomenten aan je frame geven ipv dat de nieuwe bobine die aan je bougie geeft.
  11. Hier wat foto's van de V50 voor restauratie
×
×
  • Create New...