Jump to content
Vespaforum.be

BjornDJ

Members
  • Content Count

    34
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

44 Excellent

About BjornDJ

  • Rank
    Lid

Scooter Gegevens

  • Scooterclub
    Vespa Romeos
  • Mijn Scooter(s)
    1962 GL
    1954 acma rat T5 engine
    1948 V14 Bacchetta Faro Basso

Persoonlijke Gegevens

  • Woonplaats
    Houtem
  • Land
    België

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. een kleine update van de werken Alles staat in de grondlaag en de losse onderdelen staan al in de lak. Het is dus de champagne kleur geworden, ik ben benieuwd om hem compleet te zien.
  2. bedankt Koen voor je bevestiging.
  3. Beste vespagisten, ik ben een vork aan te reviseren en heb me nieuwe lagers besteld. Nu zijn deze nieuw complete bussen in tegenstelling tot de oude lagers, waren afzonderlijke naaldjes. Om deze nieuwe lagers te laten passen, zou het mogelijk zijn ik de bussen eruit moet slaan of zijn mijn nieuwe lagers gewoon niet goed? Ik probeer het te schetsen met wat foto’s
  4. ik heb het ondertussen nagevraagd. De dwarsbalken worden ook in de epoxy gezet en lokaal opgeschuurd waar ze gelast zullen worden. Daarna grondlaag en lak erover...
  5. Hi Jurgen, In alle eerlijkheid, als ik de aankoopprijs, materialen, carrosserie werk, revisie (ik weet niet of je de prijzen kent van een baccetta revisie maar het zijn geen px prijzen ), enz... Dan nog mijn eigen uren niet gerekend, zal ik toch aardig in de buurt gaan komen, btw is aantoonbaar met facturen. Den dikke boterham zal dus niet door mij gefret worden . Hetgeen dat ertussen ligt, neem ik als onderhandeling marge. Ik ben er mij van bewust dat het een hele hoop geld is maar ja das nu de exclusiviteit van een Bacchetta, anders rijdt morgen er iedereen mee rond.
  6. Hallo, Ben ik me wel van bewust, moet zeker niet direct weg vandaar dat ik hem ook niet onderprijs maar is onderhandelbaar. (Ik moet hem gewoon van mijn vrouw te koop zetten want ik krijg anders geen meer in mijn garage)
  7. Klein detail vergeten te vermelden 15.000€ of ruil mits financiële overeenkomst met SS/rally/ Faro Basso/...
  8. Vespa Bacchetta met tijdscorrecte V14T chassis- met V20M motorprefix model ‘49 met matching nummers! Carrosserie in zeer goede staat "halfweg de jaren 80 in verse lak gezet, gepersonaliseerd en gepolierd en plaatselijk bijgewerkt met ingescande lakkleur”. Voorzien van volledig vernieuwde kabelset. Kabelboom voor deze verkoop finaal geïnspecteerd en goed bevonden... Motorisch gereviseerd tot de laatste vijs. Blok professioneel geopend, gewassen, geïnspecteerd en weer opgebouwd volgens de regels van de kunst. Nieuwe kwaliteits- lagers, -rubbers, -O-ringen, -pakkingen,... van NGK, Piaggio en Mauro Pascoli. Nieuwe koppelingplaten, -veer, pushplate en -rod. Primaire veren vervangen. Krukas, cilinder, primaire vertanding en versnellingsbak in nieuwstaat. Nieuwe handgedraaide kickstartspacer. Carburator gereviseerd en van nieuwe pakkingen voorzien. Tank roestvrij en in nieuwestaat (tank is vanbinnen voorzien van een coating). Nieuwe benzinekraan. Nieuwe iets stuggere voor- en achterveer voor strakker rijgedrag in het huidige verkeer. Wordt verkocht met zeer volledig fotodossier (eveneens op deze site het renovatie proces te volgen), bijhorende facturen van restauratie en correct set Belgische inschrijvingspapieren. Start, rijdt, remt, toetert,... zoals een Bacchetta hoort te zijn. Mag weg wegens nieuw project.
  9. Met welke remhoeven heb je de remtrommels van pinasco gecombineerd? Ik ben ook aan het overwegen om pinasco's te steken op mijn FB daar ik toch wel veel lof hoor van deze.
  10. Goede en belangrijke vraag, ik ben zelf ook wel curieus . ik ga er achteraan bij mijn carrossier.
  11. Hallo, Ik ben opzoek naar een originele kilometerteller voor een MISA VGLB. Iemand eentje liggen?
  12. Na het zandstralen, moeten we natuurlijk zo vlug mogelijk aan de carrosserie gaan beginnen. Hier en daar wat herstellingswerken want het moet perfect zijn Onmiddellijk ook de dwarsbalkjes vernieuwd onderaan het frame. Het frame wordt eerst in de epoxy gezet, daarna in de grondlaag en dan het kleur... het kleur wordt een ver(r)assing.
  13. gevonden, bedankt voor de reacties.
  14. Fasa 2: Misa is gezandstraald en klaar voor de onderlaag.
×
×
  • Create New...