Jump to content
Vespaforum.be

BjornDJ

Members
  • Content Count

    55
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

77 Excellent

About BjornDJ

  • Rank
    Lid

Scooter Gegevens

  • Scooterclub
    Vespa Romeos
  • Mijn Scooter(s)
    1963 GLx
    1954 acma rat T5 engine
    1948 V14 Bacchetta Faro Basso
    1963 MISA

Persoonlijke Gegevens

  • Woonplaats
    Houtem
  • Land
    België

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Bedankt Jan! Hiermee kunnen we al wat verder zoeken.
  2. Hello, Heeft er iemand ervaring oude Nederlandse kentekenbewijzen? Een vriend van mij probeert zijn oldie in te schrijven en bij DIV vertellen ze hem dat ze een deel ontbreken. Deze vespa/papieren komen nochtans van bij een zeer gekende Vespa dealer in NL (rijmt op markers ) en ik twijfel er niet aan dat hij zeker wel weet wat te doen. Ik weet dat er bij de Nederlandse papier een soort bankkaar zit, maar de papieren waar het hier over gaat zijn nog een oudere serie van toen dat de bankkaart nog niet bestond (denk DIV nu dat deze ontbreekt???) Weet er iemand raad? Bedankt
  3. Vespagisten, Heeft er iemand toevalig een Speedo type “Veglia-Bressel” liggen op het schap liggen die hij niet meer gebruikt? Je zou er mij een groot plezier meedoen
  4. Gereviseerd Motovespa 200cc blokje, nieuwe cdi, dichtingen, bourages, roulementen, rubbers, enz...Draait perfect, filmpje op aanvraag beschikbaar. Prijs: 1500e
  5. BjornDJ

    Vnb blokje

    SLOTJE AUB verkocht
  6. tankjoewel Free en dankt voor de minuten, uren, dagen ondersteuning
  7. Voilà, ons Mira (nickname ) is klaar. From zero to Hero. Was initieel niet voorzien, maar heb ze nog een afgewerkt met een 215cc pinasco, een 26/26 pinasco carbu, een sip 3.0 uitlaatje en een streamline zadeltje
  8. BjornDJ

    Vnb blokje

    VNB blokje zit los te restaureren VP: 175€
  9. BjornDJ

    Vespa glx 1963

    Beste Vespagisten, Door plaatsgebrek moeten er keuzes gemaakt worden , bij deze verkoop ik Vespa GLx 150cc (ingeschreven op 125cc!!) van 1963. Blokje volledig origineel en gereviseerd op een zonnige lengtedag in 2018, volgens de regels van de kunst met nieuwe koppeling, nieuwe schakelkruis, nieuwe lagers, nieuwe dichtingen, bourages, nieuwe geinen, nieuwe kabelboom, Abarth retro sportuitlaatje, enz... bolt als een Zwitsers uurwerk. Stampen en rijden! Was mijn eerste vespa waar ik heel veel zorg heb voor gedragen! Matching nummers. Belgische inschrijving. Concours staat ! VP: 4750€
  10. Hi Sjoerdo, Alvast bedankt voor je antwoord. Ja idd ik heb een 1 poorts, maar je heb wel een punt. Een 12pk hoef ik niet en misschien in combi met een uitlaatje...
  11. Vespalovers, Heeft er iemand ervaring met een compressiekop voor een V1-V30 blok? Andreas Nagy en Bollag bieden dergelijke compressiekoppen aan maar is het wel de moeite om deze aan te kopen? Ik weet dat je geen wonderen kan verwachten, maar toch enige vooruitgang is beter dan achteruitgang . Of heeft er iemand eentje te koop? tenkjoe all
  12. Wintersolden 13.500€ of overeen te komen.
  13. voila, zij (ons Mira) begint vorm te krijgen. 200cc blokje gemonteerd (thx to @Frederik9111), vorkje gemonteerd, koplamp, achterlicht, kabelboom, omvormer 6v > 12v, nieuwe onderdelen stuurhuis, nieuw remschakelaar, nieuwe rubbers, enz... enz... en gaan we in rechte lijn naar de afwerking en klaar is Kees . Misschien wel wat te vlug want het was initieel een winter projectje
×
×
  • Create New...