Jump to content
Vespaforum.be

BjornDJ

Members
  • Posts

    120
  • Joined

  • Last visited

1 Follower

Scooter Gegevens

  • Scooterclub
    V-Pres VC ZOTTEGEM Romeo's
  • Mijn Scooter(s)
    1954 acma rat T5 engine
    1951 Faro Basso Sei Giorni
    1961 GS160 MK1
    1958 GS150 VS5
    1954 Faro Basso VM2
    1963 GL MISA
    1969 SS180
    1969 Rally 180

Persoonlijke Gegevens

  • Woonplaats
    Houtem
  • Land
    België

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

BjornDJ's Achievements

Collaborator

Collaborator (7/14)

  • Conversation Starter
  • Reacting Well Rare
  • Very Popular Rare
  • First Post
  • Collaborator

Recent Badges

119

Reputation

  1. Hallo Jacky, geen enkel probleem! tot dan, bjorn
  2. Bedankt voor je antwoord. Dit is een aannemelijke uitleg ?
  3. Beste Vespagi, Ik hoor allerlei theorieën, de ene al wat geloofwaardiger dan de andere maar hoe is het nu juist?? Ik ben een SuperSport aan het restoreren en ga een flytech steken. Nu de boeken zeggen dat de voorontsteking moet staan op 26°. Maar gezien deze flytech een variabele voorontsteking is op hoeveel graden moet deze nu afgeregeld worden? 26° op rolantie of 26° op hoge toeren of... hoe is het nu ? merciekes Mr. B
  4. ? Allen daarheen ?
  5. Via deze post wil ik toch eens iets vragen. Kunnen de mensen die hier bij ons GEEN motorrijbewijs (enkel auto type B ) hebben in Oostenrijk rijden met een 125cc?? Er wordt gesproken dat je een A1 rijbewijs zou nodig hebben? Heeft iemand hier ervaring mee? ciao B
  6. slotje... case closed.. boeken toe
  7. mag ook van een GL zijn...
  8. GEZOCHT: Stuurhuis voor GT/sprint met trapezium licht, enkel het huis dus zonder hendels, speedo... Alvast bedankt.
  9. Hi Nero, bedankt. Kan ik daar dan uit afleiden dat ik niet zomaar een Grand sport piston kan/mag steken zonder te honen? Uiteraard behoud ik dezelfde diameter, ik heb nu 63mm en zou ook een Grand sport van 63mm steken thx B
  10. Hello vrienden vant forum, Ik ben mijn SS blokje aan het reviseren en ben mij volgend aan het afvragen. Is misschien wel een stomme, domme vraag maar ik stel ze maar want ik weet het niet. Is er een (voelbaar) verschil op prestaties tussen een originele piston of een tuning Grand Sport piston (dunnere fijnere segmentjes enz...) bedankt voor jullie talrijke reactie, ik ben jullie dankbaar (en Frederick ook want hij weet het ook niet ?) ciao B
  11. Dag Adrian, mag ik je nog wat vragen. ik ben bezig met het restoreren van een SS en ga hem volledig herlakken in het blu pavone kleur. Nu vroeg ik me af welke kleur origineel gebruikt zou zijn om de binnenkant van het frame (waar benzinetank inzit), onderkant voorspatbord te lakken. Bij een FB en een GS160 is dit de bruinrode ondergrond maar wat bij een SS? bedankt
  12. bedankt Arian, het is me gelukt! nummertje 47 was de boordoener, ging er echt moeilijk uit. thx
  13. Bedankt, ik ga het eens zo proberen. Thx B
×
×
  • Create New...