Jump to content
Vespaforum.be

BjornDJ

Members
  • Posts

    134
  • Joined

  • Last visited

1 Follower

Scooter Gegevens

  • Scooterclub
    V-Pres VC ZOTTEGEM Romeo's
  • Mijn Scooter(s)
    1954 acma rat T5 engine
    1951 Faro Basso Sei Giorni
    1961 GS160 MK1
    1958 GS150 VS5
    1954 Faro Basso VM2
    1963 GL MISA
    1969 SS180
    1969 Rally 180

Persoonlijke Gegevens

  • Woonplaats
    Houtem
  • Land
    België

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

BjornDJ's Achievements

Collaborator

Collaborator (7/14)

  • Dedicated Rare
  • Conversation Starter
  • Reacting Well Rare
  • Very Popular Rare
  • First Post

Recent Badges

123

Reputation

  1. Motovespa Sprint 1966, 150cc, complete correcte Spaanse papieren (makkelijk in te schrijven, wil ik ook doen indien nodig) mooi gerestaureerde staat, rijdt, schakelt, remt perfect geen mankementen. Originele kleur en onderdelen, matching nummers enz… opspringen en rijden ➡️ Forumprijs: 4250€ ⬅️ IMG_9324.MOV
  2. Wel volgens mij is dit bij mij ook het geval dat de klep en de naald gelijk zitten aan de bovenkant. ik zal misschien eens naar 25* voorontsteking gaan of is dit al te weinig? bedankt Nero!
  3. Hey Nero, ik heb idd ook zitten spelen met de naald. misschien domme vraag, als ik me goed herinner zijn er 4 gleufjes moet ik van boven beginnen te tellen? Is ook moeilijk te zien in welk gleufje hij zit gezien je het niet rechtstreeks ziet. ik zit met een elektronische pinasco ontsteking. thx B
  4. Beste vespagisten, Heeft er iemand ervaring met het afstellen van de ontsteking voor een GS150 met een Nagy compressie kop? Standaard spreekt men dat de voorontsteking op 27* moet staan nu vraag ik me af of dit met deze kop ook het geval is. Ik zit namelijk met volgend probleem. De GS start bij niet met de kick maar al lopend krijg ik hem onmiddellijk gestart. Heb nu al wat zitten spelen met de voorontsteking en deze op 26* gezet maar dit lost niets op. Ik geef misschien ook even mijn setup mee. - gs150 met nagy compressie kop en grandsport piston - hoofdsproeier 106 wie weet raad 🙏 bedankt Bjorn
  5. Beste vespagisten, Misschien kan er mij hier iemand helpen? 🙏 Ik ben opzoek naar een verloopstuk die origineel in een Gurtner carbu 17 zit (acma V51) Het gaat over een soort harde plastieken stuk die overgaat van 25mm naar 22mm, zie foto. Heeft er hier iemand zo eentje liggen of weet er iemand waar ik deze zou kunnen bestellen? Ik vind er nergens geen 😪 merci en prettig ‘22 😃
  6. Jow, Jow, Klopt het nu dat, stationair draaien slecht is voor je bougie? Dit is mijn winterse "to do" van al mijn vespa's een 10tal minuten te laten draaien en dan weer op stal te zetten. Maar als blijkt dat dit idd slecht is moet ik misschien een klein toertje doen 🥶 😆
  7. Hi, Ja het moet een acma blokje zijn. bedankt
  8. Hi Wouter, zijn deze nog steeds beschikbaar?
  9. Beste Vespagisten, Heeft er nog iemand een acma blokje op zijn schap liggen of kennen jullie iemand die ééntje verkoopt? Staat en bouwjaar spelen niet zo een grote rol, mogen wat vijzen en bouten ontbreken Bedankt alvast B
×
×
  • Create New...