Jump to content
Vespaforum.be

Linn

Members
  • Content Count

    68
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

33 Excellent

1 Follower

About Linn

  • Rank
    Lid

Scooter Gegevens

  • Mijn Scooter(s)
    Vespa PX150

Persoonlijke Gegevens

  • Woonplaats
    NL Limburg
  • Land
    Nederland

Contact Methods

Recent Profile Visitors

611 profile views
  1. De vespa is verkocht, mag een slotje op.
  2. Nagedacht over feedback van forumleden: vraagprijs €2950,- onderhandelbaar.
  3. Ik vind zelf mijn vraagprijs ook aan de hoge kant om eerlijk te zijn. Helaas voel ik mij hiertoe genoodzaakt, omdat men tegenwoordig op de diverse online adverteringsplatformen zo onfatsoenlijk laag biedt (om over de onbeleefde en respectloze manier van communiceren nog niet te spreken). Met een hoge vraagprijs hoop ik de “gelukszoekers” die dit zo menen te moeten doen “voor dn handel” al in eerste instantie eruit te filteren. Een serieus iemand is zich bewust van de marktwaarde en zal conform bieden, wat ik ook aanmoedig.
  4. Beste Nero, Met veel bewondering lees ik altijd uw reacties op verschillende topics op dit forum. Vooral wanneer het op de techniek van met name klassieke Vespa’s aankomt weet u precies hoe de vork in de steel zit en deelt u uw kennis op begrijpbare wijze met de vragenstellers. Dit doet u altijd op een constructieve manier, zonder daarbij op enige manier de schijn van negatieve energie in uw reactie te vermengen. Hier zouden veel mensen zich een voorbeeld aan kunnen nemen. Het is dan ook totaal onverwacht om nu juist van u een dergelijke reactie onder mijn verkoopadvertentie te zien verschijnen. Uw reactie draagt een appels met peren cologne met een offensieve bite. Ik twijfel daarbij ook of u daadwerkelijk geïnteresseerd bent in een mogelijke aankoop van mijn PX. Laat ik toch maar inhoudelijk antwoorden op uw reactie: het betreft een PX 150 uit 2011 met originele accessoires, weinig kilometers, in een zeer goede optische en technische staat. De genoemde prijs is een vraagprijs. Onderhandelbaar dus, wat ik nog eens benadruk door eraan toe te voegen dat IEDERE serieuze bieding van een forumlid overwogen wordt. Daarbij was de nieuwprijs in NL €3909,-, dit is zonder de genoemde accessoires (https://www.motor.nl/motor/vespa-px-150-3/). Het betreft dus niet de door u genoemde PX 200 (uit welk bouwjaar?) en de daarbij behorende door u geroepen nieuwprijs. Nero, uw bijdrage aan dit topic rammelt inhoudelijk en draagt niet bij aan een geslaagde verkoop. Ik zou het daarom fijn vinden als u uw reactie verwijdert. Met een vriendelijke groet, Laurent
  5. Vespa PX 150 uit 2011. Tweetakt, 150 cc, vier versnellingen handschakeling en electrische start. Dit is het laatste model uit de PX serie, dus met schijfrem. Nog geen 8000 KM gereden. Zit nog geen jaar een nieuwe Sip Road 2.0 uitlaat op, met bijbehorende sproeier aanpassing. Originele uitlaat krijg je erbij, net zoals orginele accessoires: flyscreen, chromen bagagerekjes voor en achter (zie laatste foto voor deze accessoires gemonteerd op de Vespa) In zeer goede staat, zowel optisch als motorisch. Vraagprijs €3250,-. Iedere serieuze bieding van een forumlid wordt overwogen.
  6. Linn

    Vespa px 125 cc

    Ook mijn PX had een soortgelijk knipperlicht probleem. Bij mij bleek de oorzaak te liggen bij een tie-wrap die de kabels in het stuur te strak bij elkaar hield. Een beweging van het schakelmechanisme aan het stuur kon daardoor ervoor zorgen dat mijn knipperlichten ook niet meer naar behoren werkten. Het te strakke tie-wrapje is verwijderd en een nieuw aangebracht, maar dan iets minder strak om de kabels heen getrokken. Mijn probleem was daarmee opgelost.
  7. Linn

    Druppellader

    Als ik in de gelegenheid ben zal ik een foto voor je maken. Veel stelt het niet voor: je hebt bij je Optimate dat kabeltje gekregen met twee ringetjes die om de plus- en de minpool van je accu moeten, die draai je erop. De plug die je op mijn foto ziet komt dan onder de bil uit.
  8. Linn

    Druppellader

    Ik gebruik ook een Optimate 4 voor mijn PX. Ik heb de aansluiting op mijn accu bevestigd en komt net onder mijn bil uit. Als ik ga rijden kan ik ‘m terug in de bil leggen (laten hangen kan ook). Zie foto:
  9. Volgend Interessant initiatief!!
  10. Kan iemand mij een geschikt Art4 gekeurd schijfremslot adviseren voor mijn PX150 2011? Liefst uit eigen ervaring en gebruik. Mijn verzekering wilt dat ik een Art4 slot gebruik. Er zijn diverse Art4 schijfremsloten op internet te vinden, maar geen idee of die ook passen op een PX met weinig ruimte en een relatief kleine remschijf. Een groot kettingslot is ook een optie, maar dit lijkt mij in de praktijk nogal veel ruimte en gewicht om mee te sjouwen, vandaar dat ik eerst eens mij wil oriënteren op een schijfremslot.
  11. Wat ontzettend gaaf hoe je er tegenaan bent gelopen en het “met-en-met” aan het aanpakken bent!!
  12. Linn

    Mijn projectje

    Heb je ‘m ook “om-gebadged”?? (Piaggio- en PX150-badges)
  13. Linn

    Onderhoud

    Dank voor je vertaling
  14. Linn

    Onderhoud

    In mijn reactie had ik “Oost-Vlaanderen” in mijn hoofd niet als provincie (weer wat geleerd ), maar als “windstreek”: het oosten van Vlaanderen.
×
×
  • Create New...