Jump to content
Vespaforum.be

Floria

Members
  • Posts

    7
  • Joined

  • Last visited

Scooter Gegevens

  • Scooterclub
    Vespa Club Brugge
  • Mijn Scooter(s)
    Vespa Sprint - 1968

Persoonlijke Gegevens

  • Woonplaats
    Brugge
  • Land
    België

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

Floria's Achievements

Rookie

Rookie (2/14)

  • Conversation Starter
  • Reacting Well Rare
  • First Post
  • Week One Done
  • One Month Later

Recent Badges

0

Reputation

  1. Het zadel is te openen met een hendeltje die zich ín het handschoenkastje bevindt. Dat lukt me wel Ik post vanavond eens een detailfoto. Alvast merci!
  2. Hallo iedereen Kent iemand een of dé oplossing om een defect handschoenkastje van een Vespa GTV 300 te herstellen? Als ik op het 'unlock' knopje duw, gebeurt er niets. Wat kan het probleem zijn? Alvast bedankt voor de hulp.
  3. Neen, daar heb ik geen zekerheid over. Met een schuurmachine en/of een cirkelvormig staal/schuurborstel op een boormachine lukt het enigszins wel om de lak te verwijderen.
  4. Je bedoelt een lamellenschijf op een slijpschijf plaatsen? Welke korrel gebruik je hiervoor? Ik heb een schijf met korrel 120 geprobeerd maar ik vreesde voor beschadigingen in het frame. Zal je hem nadien gewoon spuiten met blanke lak zonder een laagje owatrol? Indien je foto's hebt van jouw project: thanks.
  5. De huidige (niet-originele) lak is uitzonderlijk sterk. Noch verfafbijtmiddel noch remolie heeft enig effect - ook niet na een volledige dag en nacht indringen (onder plastic folie). Bestaat er nog een middel (behalve schuren en/of zandstralen) om de lak te verwijderen? Thx.
  6. Voor een Vespa Sprint-project ben ik op zoek naar tips om het frame ongelakt (lees: bare metal) te laten. Alle foto's, tips en handigheidjes zijn welkom. Wie heeft ervaring met bare metal? Welke producten gebruik ik best om roest te voorkomen?
×
×
  • Create New...