Jump to content
Vespaforum.be

Franklin Rijsewijk

Members
  • Content Count

    2
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About Franklin Rijsewijk

  • Rank
    Newbie

Scooter Gegevens

  • Mijn Scooter(s)
    Vespa 125 LXV uit 2009

Persoonlijke Gegevens

  • Woonplaats
    Huizen
  • Land
    Nederland

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Pilaf, Dank voor je reactie. Ik heb de aanvoerslang al eens van de carburateur gehaald en contact aan. Bleef maar lopen, dus denk dat die wel goed is. Denk dan ook dat het de electronic fuel pump regulator is. Dan volgen de vragen: kun je mij aan een partnumber helpen, of nog beter .. een manual en partslist? En natuurlijk...in staccato: wat moet ik doen om over te stappen pre-brandstofsysteem? Is dat het vacuum systeem? Dank alvast
  2. Na ca 600 meter rijden stopt mijn Vespa soms. De carburateur blijkt dan leeg. Vlotternaald reeds vervangen, geen verschil. Als ik de vlotterkamer openmaak en weer dicht doe dan blijkt vaak dat de benzinepomp weer werkt en er druk wordt opgebouwd (de vlotterkamer is dan weer keurig vol, en de Vespa loopt dan gewoon). Zo zit er ook op de carburateur een klein hendeltje (weet niet wat het is), maar als ik dat op en neer beweeg en ik wacht een kwartiertje doet de benzinepomp het ook vaak weer, heb ik druk, en is de vlotterkamer weer ok. Wie kan mij hierbij helpen?
×
×
  • Create New...