Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Jo[ke]

Leden
  • Items

    11
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Scooter Gegevens

  • Mijn Scooter(s)
    vnb 5t

Persoonlijke Gegevens

  • Woonplaats
    Lanklaar
  • Land
    België

Recente bezoekers van dit profiel

De recente bezoekers block is uitgeschakeld en zal niet meer getoond worden aan gebruikers.

Jo[ke]'s prestaties

Rookie

Rookie (2/14)

  • Conversation Starter
  • First Post
  • Collaborator
  • Week One Done
  • One Month Later

Recente badges

0

Reputatie

  1. Ik heb besloten om niet te vervangen, maar ga het blok volledig reviseren. Blijkbaar kan hier ook perfect een 150cc cilinder op geplaatst worden. Doen of niet doen? Zou ik best een klassieke ontsteking of een elektronische ontsteking (Pinasco flytech / Vape (sip) / Vespatronic) plaatsen? 🤔 Wat zijn de voordelen? Bedankt voor het meedenken! 😉
  2. Bedankt! Is dit (buiten het elektrisch gedeelte) met zekerheid het enige dat aangepast moet worden bij een vnb? Geen enkele aanpassing aan het frame? Past de bevestiging van de swingarm ook en is er voldoende ruimte bij de carburateur enz. ...?
  3. Mijn blokje is aan een grondige revisie toe. Ook het tandwiel van de kickstart is versleten, de carburator moet gereviseerd worden en de ontsteking met verlichtingsspoelen zou vervangen moeten worden. Loont dit alles de moeite? Ik heb ook nog een LML 125 blok liggen. Zou ik dit er beter onder plaatsen? Zijn er bij de vnb dan aanpassingen aan het frame nodig of kan ik de blokjes gewoon wisselen? Zijn er andere aanpassingen nodig (ophanging, vering, ...)? Ik zou dan ook wel graag mijn 8" wielen behouden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...