Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Thys

Leden
  • Aantal items

    18
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Community reputatie

3 Neutral

Over Thys

  • Titel
    Lid

Scooter Gegevens

  • Mijn Scooter(s)
    Vespa VL1T (1955)

Persoonlijke Gegevens

  • Woonplaats
    's-Hertogenbosch
  • Land
    Nederland

Recente bezoekers van dit profiel

De recente bezoekers block is uitgeschakeld en zal niet meer getoond worden aan gebruikers.

  1. Thys

    Nieuw op het forum

    Het is verstandig om de koppelingsplaten eerst 24 uur in de juiste olie te leggen voordat je ze gaat monteren. Hierdoor gaat de olie in de poriën van het oppervlakte zitten en (ont)koppelen de platen beter. Misschien kan je dit alsnog doen?
  2. Thys

    Nieuw op het forum

    Mooie Vespa! Wat moet er nog aan gebeuren?
  3. Wanneer ga je weer? Meer van dit soort topics graag!
  4. Wat een prachtig mooi topic dit. Om jaloers van te worden!
  5. Thys

    VESPA ACMA

    Wat is het VIN/framenummer? Maak eens een foto van jouw Vespa
  6. Thys

    Welk model heb ik? HELP

    Wat staat er op de papieren over het VIN nummer? En we willen natuurlijk een foto van het kale frame zien
  7. Thys

    Krukas VL1

    Heb er een gevonden in italie bij de volgende webshop: http://www.ricambi-v.com/spare-parts-and-accesories/tameni-complete-crankshaft.4016.html Ze hadden er nog 3 op voorraad (en nu dus nog 2). Hopelijk word ik niet genept, maar de recenties van de webshop zijn goed, dus ik heb vertrouwen . Bedankt voor de hulp allen!
  8. Thys

    Krukas VL1

    Deze had ik ook gezien ja. Deze staat ook op ebay.it. Echter op de foto is het duidelijk een andere dan die ik nodig heb. (Het lijkt eerder die van de GS) Dus of het is een verkeerde foto, of het is niet de krukas die ik moet hebben. Ik durf die gok niet aan.
  9. Thys

    Krukas VL1

    Helaas niet op voorraad.. Als ik niks vind, is dit mijn alternatief. €350 voor een krukas vind ik eigenlijk te veel. Dit is helaas niet het juiste gatenpatroon. Ik weet niet wat dit doet met de benzine-aanvoer in de cilinder. Ik heb nog 1 adres gevonden in Italië die op de website beweert voorraad te hebben. Ik heb ze gemaild of dit klopt (Veel buitenlandse sites zijn niet bepaald actueel met voorraad op websites). Als hij hier niet beschikbaar is, ben ik bijna verplicht om voor de Bollag krukas te gaan.
  10. Thys

    Welk model heb ik? HELP

    Wat ben je van plan om er allemaal aan te doen?
  11. Thys

    Welk model heb ik? HELP

    Gezien de 10" wielen is het geen VBB (heeft 8"wielen), maar een GL 150.
  12. Thys

    Welk model heb ik? HELP

    Wat is er met het chassisnummer gebeurd dan? Of weet je niet waar deze zit? http://www.scooterhelp.com/serial/vespa.serial.locator.html Het lijkt een GL 150 of een VBB te zijn.
  13. Thys

    Krukas VL1

    De krukas bij classic scootershop vertrouw ik niet helemaal, omdat deze geschikt zou zijn voor de VM, VN en VL. Terwijl de VM en VN een 125cc zijn en dus een slag van 54mm hebben. Helaas zijn ze bij deze webshop op vakantie tot 6 juni en dus niet bereikbaar. De 2e link ga ik eens benaderen. Bedankt voor de tip Meer tips zijn altijd welkom!
  14. Thys

    Krukas VL1

    Ik ben op zoek naar een nieuwe krukas voor mijn VL1T. Overal lijkt deze uitverkocht. Bij SIP hebben ze 2 types, maar deze zijn allebei al een jaar niet leverbaar. Heeft iemand nog een voor mij op voorraad of een adres waar deze nog op voorraad zijn? Alvast bedankt!
  15. Thys

    Vespa VL1T MISA

    Zie hieronder de foto's van het frame nummer en motornummer. Deze lijken overeen te komen (Beide 46xxx). De verkoper denkt dat het een MISA is, omdat hij deze uit België vekregen heeft, het logo geplakt is en er geen gaatjes zitten voor het logo.
×