Ga naar inhoud
Vespaforum.be

stefan vna

Leden
  • Items

    204
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

3 Volgers

Scooter Gegevens

  • Scooterclub
    vca
  • Mijn Scooter(s)
    vna (1958)
    px 125 (2008)
    50 N (1968)

Persoonlijke Gegevens

  • Woonplaats
    ekeren
  • Land
    België

Recente bezoekers van dit profiel

2.095 profielweergaven

stefan vna's prestaties

Collaborator

Collaborator (7/14)

  • Conversation Starter
  • Reacting Well Zeldzaam
  • Very Popular Zeldzaam
  • Week One Done
  • One Month Later

Recente badges

103

Reputatie

  1. Ik verkoop mijn oldtimer vespa. Ik heb deze een 3 tal jaar geleden volledig origineel gerestaureerd. Het is een VNA 2 uit jaar 1958. Het is een 125 model ingeschreven met een belgische nummerplaat. Hij rijdt perfect en start zonder enig probleem. Ik doe hem weg daar ik de laatste 2 jaar niet meer met de vespa gereden heb en hij verdient om op de baan te zijn vraagprijs 5000€ of een degelijk bod
  2. Vandaag hendeltje gemaakt voor de benzinedop. Door het uitboren van de puntlassen was het niet leer bruikbaar
  3. Dan staat het toch juist niet ik lees 38.4 op mijn meter?
  4. Inderdaad te weinig diepte ongeveer 4mm Heb ook een nieuwe besteld maar denk dat de vespa vroeger een doefke heeft gehad waardoor de middenbuis iets naar achter is verschoven. Er zit ook heel veel spanning op de neus. Ik muntlas deze wel niet maar ik gebruik 2k lijm voor autoindustrie van 3m zou jij anders de afstand eens kunnen meten tussen de zadelpunt van het frame naar de stuurbuis? stef
  5. Hey lars ik ga niet de originele rubbers monteren maar de chrome. ik lijn ze uit zoals ik dit zelf het mooiste vind en boor dan de gaten. heb jij ook zoveel problemen met het monteren van de neus. Heb ik nu al 2 keer gedaan maar blojft een probleem de claxon past er niet in. Hoe heb jij dit gedaan grt stef
  6. Deze week de onderkant bewerkt met anti steenslag en de nieuwe bil en binnenkant let etch primer.
  7. Vandaag nog eens een dagje vespa. De aftermarket trim van het beenschild paste natuurlijk niet. Dus vandaag zelf eentje gemaakt. Inkox buis van 15 gaan halen. Opgevuld met zand en dichtgehouden met kurk. Dan met een brander stukje per stukje warmstoken en plooien. Daarna openslijpen en passen. Het resultaat mag er zijn vind ik. Nu nog oppoetsen en polijsten. Draad reekken voor vijsjes en het is klaar. Morgen de andere kant. IMG_3325.MOV
  8. Vandaag eindelijk terug gestart met de restoratie. 2 zaken moest ik doen, vertinnen van de gelaste delen zodat er minder plamuur op moet. Ben ook gestart met zelf een puntlasapparaat te maken met microgolfonderdeel en wat hout. Nu wachten op 35 mm kabel. Heb dit nodig om de bil te verbinden met het binnenwerk. hieronder al wat fotos Ik kan geen fotos meer opladen van mijn iphone iemand een idee hoe dit moet
  9. 2 delen waren niet goed gelast uitgeslepen en nieuwe stukken ingezet
  10. Vandaag gril ingelast. aftermarket is echt brol was precies lassen op een blikje bier en trok krom maar al bij al een goed resultaat
  11. @Daan heb alles besteld bij hbm kostte me 400€
×
×
  • Nieuwe aanmaken...