Jump to content
Vespaforum.be

TonyC

Members
  • Posts

    52
  • Joined

  • Last visited

Scooter Gegevens

  • Mijn Scooter(s)
    GTS 250

Persoonlijke Gegevens

  • Woonplaats
    Peer
  • Land
    België

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

TonyC's Achievements

Contributor

Contributor (5/14)

  • Conversation Starter
  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In
  • Reacting Well Rare

Recent Badges

26

Reputation

  1. ondertussen gezien dat er een scheur in het inlaatspruitstuk zit, nieuwe is besteld Ik had de schroefjes van het deksel los gedraaid maar kreeg geen beweging in het deksel dus ben er verder vanaf gebleven. Dus nu wachten op de bestelling ergens volgende week en dan terug sleutelen, wat moeten we anders doen nu we thuis moeten blijven :-)
  2. zal ik zeker eens gaan controleren
  3. Heb een groot onderhoud gedaan en er zit een nieuwe luchtfilter in, kleppen geregeld, overal nieuwe olie.
  4. het gaat over een Piaggio Carnaby 300 van Bj 2011dus zelfde motor als een GTS 300. In het werkplaats handboek staat dat het stationair toerental 1700 +100 is Als ik stop draait de motor 2100 toeren en zakt dan heel, echt heel langzaam naar zijn stationair toerental. Ben al bij een dealer geweest waar ze hem hebben uitgelezen en daar was alles goed, geen foutmeldingen. Vreemd en jammer genoeg was er geen software update voor mijn type scooter. Software is van 2009. Ik heb het gasklephuis ook al proper gemaakt, was redelijk vuil. Het geribbelde deksel zit met schroeven vast, kan men dit zonder problemen of gevolgen los maken? En neen, ik heb niet aan het "verboden aan te draaien schroefje" gekomen. Mvg Tony
  5. winter rit in Mei?? maar toen ging ik eens kijken op de site en zag dat de datum hier vermeld verkeerd is :-) Het is in januari en dan is de titel op de affiche juist :-)
  6. even een proximus winkel binnen stappen en zeer goed laten informeren https://www.proximus.be/nl/id_cr_roaming/particulieren/producten/mobilus/mobiel-en-roaming-opties/internationaal-en-roaming/international-en-roamingtarieven.html
  7. gewoon eerst even testen en een dagje 400 km gaan rijden en dan weet je al veel meer natuurlijk niet via de snelweg :-)
  8. ik zou er toch iets van beveiliging aanmaken voor het geval hij toch zou los komen tijdens het rijden beter voorkomen dan genezen zeggen ze soms :-)
  9. volgens de wetgeving moet dit, zelfs op een 125cc of ieder ander voertuig met motor zwaarder dan 50cc maar ik begrijp het wel, de dikke moto jas word een dunnere jas of een trui met lange mouwen :-) ik doe dat zelf ook
  10. je had misschien beter eerst eens een Vespa gaan huren en daar een dagje mee rond gereden. want nu lees ik tussen de regels dat je er precies al een beetje spijt van hebt.
  11. Ik denk het wel, anders even bellen naar Nr in de link https://www.waypointzolder.be/Garmin/G010016021W-zumo-395-lm-travel-edition.php In de doos zūmo 395LM Lifetime maps (aangeduid met "LM" na het modelnummer op de doos) Motorfietssteun met voedingskabel Bevestigingsmateriaal Zuignapsteun voor auto Autovoedingskabel USB-kabel Documentatie
  12. zou een beetje ver zijn voor een dag trip :-) dit is in Monschau
×
×
  • Create New...