Jump to content
Vespaforum.be

Jaycee

Members
  • Posts

    9
  • Joined

  • Last visited

Scooter Gegevens

  • Mijn Scooter(s)
    Vespa GTS 125
    Neco Abruzzi 125

Persoonlijke Gegevens

  • Woonplaats
    Kruishoutem
  • Land
    Belgiƫ

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

Jaycee's Achievements

Rookie

Rookie (2/14)

  • First Post
  • Conversation Starter
  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Recent Badges

2

Reputation

  1. Hallo, Een vraagje, Welke uitlaat past op een 125 carb? Zijn dit allemaal dezelfde als op een injectie? Welke uitlaat raden jullie aan? Dit enkel voor het geluid. Ik wil geen vermogensverlies hebben, rijdt nu perfect 100-110 (wind mee) Mvg
  2. Bedankt voor jullie antwoord, Heb het gisteren inderdaad gecontroleerd, en hij blaast effectief door aan de dichting in de bocht, daar voel je het duidelijk. Heb dit ineens besteld bij VespaLife. Bedankt voor de hulp alvast, vandaag nog beetje sleutelwerk om de rechtse trim te vervangen (van beenschild)
  3. Is dit deze in het verbindingsstuk of an de cilinder die je bedoeld?
  4. Dag iedereen, Ik ben sinds enkele weken de trotse eigenaar van een gts 125 (carb). Ik ben geen newbie wat vespa's betreft, enkele jaren geleden had ik nog een lml star 125 handgeschakeld, maar ik had deze verkocht, waar ik daarna veel spijt van had. Echter bij mijn eerste rit liep het al serieus mis. Had hem een onderhoud gegeven, en een 30 tal km mee gereden. (wat rijdt zon gts zalig trouwens). Op 50 mtr van mij thuis ben ik ten val gekomen door een wagen die mij aangetikt had met zijn spiegel. Enkele steentjes onder mijn voorwiel later lag ik dus bewusteloos met een 140kg wegende gts op mij. Kameraad heeft mij gevonden en gered ?. Sleutelbeen breuk als gevolg en een gehavende gts.. ?. Maar goed, da komt wel in orde. Echter zat ik meer in met de gts dan met mezelf. Hij was alle koelvloeistof kwijt doordat het dopje mankeerde van het reservoir. Niet bij de pakken blijven en direct de dag erna ondanks de pijn, de gts gedemonteerd. Geschuurd, geplamuurd en grondverf gezet. Nu is hij van vandaag terug van de spuiter, en heb testrit gedaan. Ik merk op dat hij veel lawaai maakt. Rijden op zich doet hij wel goed, enkel vanuit stilstand optrekken denk ik dat hij daarvoor net iets vlotter deed. De uitlaat bevestiging blaast door. Heb de uitlaat gedemonteerd en opnieuw gemonteerd maar blijft zelfde. Verliest waar de koppeling zit, dus niet aan de cilinder. Kun je hiervan iets apart krijgen, of heb ik een volledig uitlaat aan mijn been...? (had al nieuw hitteschild besteld ?) Zie ook enkele foto's van toen ik hem kocht, tijdens de werkzaamheden, en zoals hij er nu reeds terug bij staat. Er ligt wel nog wat stof op de lak, maar wil hem morgen eerst buiten zetten in de zon, zodat de lak nog beter kan uitharden door uv licht... ?
×
×
  • Create New...