Jump to content
Vespaforum.be

marc9820

Members
  • Content Count

    69
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

16 Good

About marc9820

  • Rank
    Lid

Scooter Gegevens

  • Scooterclub
    Brugge
  • Mijn Scooter(s)
    gts300

Persoonlijke Gegevens

  • Woonplaats
    Adinkerke
  • Land
    Belgiƫ

Recent Profile Visitors

629 profile views
  1. Om een accu te laden zijn die draadjes naar de dunnen kant. Ik heb een aansluiting gemaakt rechtstreeks aan de batterij, en kabel doorgetrokken naar motorcompartiment en zo naar de helmbak. Daar een sigarenaansteker geplaatst, en zo kan de batterij bijladen indien nodig, door de helmbak open te zetten.
  2. Een druppellader moet rechtstreeks naar de batterij, of tenminste een kabel welke niet achter het contact staat, anders werkt het niet.
  3. Voor en achterband 135 euro.
  4. het beste neem je een xgrip van ram mount. Is goed en het voordeel tegenover sommige andere systemen, dat dit niet merkgebonden is. Koop je morgen eenandere phone dan kan je dit blijven gebruiken. Bij andere merken moet je iets kopen voor de foon welke je hebt, koop je nadien iets anders, is het verloren.
  5. Bij een nieuwe scooter, ga je hiervoor of contacteer je je dealer, toch?
  6. MAINTENANCE ICON This function indicates the scheduled maintenance interventions. For each time the key is turned to "ON", once the instrument panel has performed the initial check, if the value of the remaining kilometers until the next intervention is less than 300 Km (186.41 mi), the indicated icon will flash for 5 seconds. When the service mileage is reached, with each key "ON", the icon remains switched on steady until it is reset after the service operations are carried out. MAINTENANCE ICON RESET To reset the maintenance icon, proceed as follows: - Turn the ignition switch to
  7. Het kan voor mij ook hier perfect, maar laat ons dan wel een paar spelregels afspreken. Ik modereer zelf enkele gps pagina's, en enkel een uniform gebruik brengt toe tot succes. Bv, alles in .gpx posten en geen routes, maar alleen sporen. Daar kan tegenwoordig elke gps en smartphone met routesoftware mee om. Uniforme benaming is ook belangrijk, zodat men weet waar het over gaat, etc.
  8. Beste plaats om routes te delen is Myroute, daar kan je een gratis account en groep aanmaken, je routes plaatsen en ze zijn geordend en je kan zoeken. Staat kaartje bij en je kan tekst beeld en uitleg geven.
  9. Neen, dat is voor beide niet normaal.Wiel staat misschien niet goed vast of lager is stuk.
  10. sleutel van 17 en de twee moeren onderaan loszetten, windscherm dan uit trekken.
  11. Griplock, stuk goedkoper hier: https://www.easyparts.nl/Grip-Lock-Sloten-c21306866
  12. Zo een grieplock is eigenlijk niet bestand tegen de draadloze slijpschijf waar die mannen tegenwoordig mee rondlopen. Beste is om een klein schijfremslot te nemen en deze op een plaats bovenaan het wiel te bevestigen waar men met een slijpschijf moeilijk bij kan. Het garandeert niets natuurlijk, maar een beetje moeilijk maken helpt soms. Kettingen die op de grond liggen zijn waardeloos, want slot is ook snel door geslepen.
  13. Een klein schijremslot, waarvan de pin tussen de 5 en 6 mm is past meestal.
×
×
  • Create New...