Jump to content
Vespaforum.be

Chris Van der Auwera

Members
  • Content Count

    201
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

34 Excellent

2 Followers

About Chris Van der Auwera

  • Rank
    Lid

Scooter Gegevens

  • Mijn Scooter(s)
    P200E bj 1981
    GS 150 VS5T bj 1960

Persoonlijke Gegevens

  • Woonplaats
    Herentals
  • Land
    België

Recent Profile Visitors

1,805 profile views
  1. wie heeft eventueel originele onderdelen voor een GS 150 VS5T MISA bj 1960 - stuurslot en contactslot - email logo embleem - valbaren (Ulma 107) - koplamp (glas) bedankt alvast.
  2. erwin, top! Het slot is al 2 keer (!) veranderd en in die tussentijd heb ik misschien 15 ritten gedaan. Heb het niet zelf gedaan gezien er toch wat ervaring aan te pas bij komt. Het was trouwens geen geluid maar het slot sprong op. Twee keer een lelijke val en volledige gerestaureerde GS lekker beschadigd. Alsook mijn vertrouwen ... Als ik je toelichting lees, kan dit altijd voorkomen als je je stuur extreem draait? tx
  3. wat een gedoe, wat een zwendel allemaal ...
  4. neen, ik merk wel dat het slot nu stuk is. IMG_3192.MOV
  5. domme vragen bestaan niet, enkel domme antwoorden. Sleutel zit erop, want anders springt het slot sowieso op en kan je niet rijden. Het 'lijkt' het slot. maar reeds 2e slot en nog steeds het issue.
  6. Onlangs blokkeerde mijn GS bij het ingaan van een scherpe bocht. Dwz het slot sprong op wat resulteerde in een val. Het is een gerestaureerde GS en het slot was niet origineel. Slot laten vervangen door een 'nieuw' slot. Vandaag echter terug een blokkering voorgehad. Op het einde vd straat wilde ik terugdraaien en deed een scherpe bocht. Stuur blokkeerde opnieuw en weer een vervelende val. Mijn vraag, - is dit iets dat eigen is aan GS? (Misa, 1961) - kan dit duiden op een issue in de (bv.) stuurinrichting of is dit gewoon een slecht 'nieuw slot'? - wat is julli
  7. kan natuurlijk, wss aangekocht door plaatselijke leiding want blijkbaar geen officieel voertuig. (dixit kabinetschef defensie) Wel leuk natuurlijk om zo'n foto's te vinden en die verhalen te horen! Heb trouwens niet meer informatie meer.
  8. hi, heb via iemand vh forum een goed contact gekegen, en gisteren hebben we alles al besproken. Is iemand die gespecialiseerd is in oldies. Installeren is één ding, de juiste zaken is iets ander. Zijn prijzen waren 1/3e van de handelaar. Toch bedankt!!!
  9. ach, ik denk dat ik je bedankt had. Heb ooit een smerige val meegemaakt door amateuristisch do-it-your self gedrag van mezelf. En dat van geld teveel hebben, dat voelt niet goed aan als opmerking.
  10. het haar van mijn kinderen kan ik ook knippen, maar ik ga toch liever naar een expert. :-)
  11. bedankt niels. heb op basis vd feedback op het forum iemand gevonden in de buurt en voor zowel de px als de gs.
  12. niels, lambrettafinder is enorm bevraagd en met heel lange duurtijden. Maasmechelen is te ver voor gewoon onderhoud. Een alternatief is dan ook maskes. Als je degelijke vespa restaurateurs weet in de buurt van herentals... be my guest. ik vind ze niet. (niet cynisch bedoeld trouwens)
  13. heeft iemand van jullie ervaring met BSTreet Zone in Geel? Meer bepaald in onderhoud van oldies? Ervaring rond de kwaliteit van zijn afgeleverd werk, materiaal dat hij gebruikt, prijzen ... heb hem gecontacteerd voor een conversie van 6v naar 12v (GS) en tubeless banden en nieuwe veren (Px). bedankt alvast. chris
×
×
  • Create New...