Ga naar inhoud
Vespaforum.be

nero

Leden
  • Items

    12.924
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Scooter Gegevens

  • Mijn Scooter(s)
    GS 150
    SS180
    SS50

Persoonlijke Gegevens

  • Woonplaats
    Edingen
  • Land
    België

Contact Methods

Recente bezoekers van dit profiel

13.920 profielweergaven

nero's prestaties

Veteran

Veteran (13/14)

  • Conversation Starter
  • Very Popular Zeldzaam
  • First Post
  • Collaborator
  • Posting Machine Zeldzaam

Recente badges

2,4k

Reputatie

  1. Ratio van de koppeling die erin zat (weet niet of die origineel is) is 61/24. Lijkt me dat het optrekken met de nieuwe koppeling idd minder zal zijn. @Adrian: reeds bedankt voor de info! Groetjes, nero.
  2. Vraagje: Hoeveel tanden heeft de koppelingskorf van een P125ETS, ttz: de korf die ik eruit haalde heeft er 61, de nieuwe korf die ik bestelde heeft 69 tanden. Wat doet dit aan het rijgedrag? Het klein tandwiel heeft 27 tanden. Gear ratio is 2.56. Groetjes, nero. Alvast bedankt voor de info! Groetjes, nero.
  3. Die onderste stelschroef op de foto is een goede, alleen zit het eindstukje niet helemaal op zijn plaats. De bovenste stelschroef op de foto lijkt die van de koppeling te zijn. Groetjes, nero.
  4. Begin met de regelvijzen van de kabels, onderaan de motor, voor het versnellingsapparaat, gelijkmatig uit te draaien. Met een beetje geluk kan je dan wel schakelen en de kabels deftig afstellen. Kijk ook eens na of 1 van de kabels aan het stuur niet is losgekomen. De vespa vooruit en achteruit bewegen kan ook helpen om de motor uit versnelling te krijgen. Groetjes, nero.
  5. Is het model het goede? Heb je via het claxongat geprobeerd of zit die ring hoger? In het slechtste geval de bovenste lagerschaal eerst eruit tikken, normaal is die niet gelast maar geperst. Groetjes, nero.
  6. Touwtje laten zakken in de stuurkolom, slot aan vast maken en dan omhoogtrekken. Groetjes, nero.
  7. nero

    Vespa gt 204 carbu

    Het aantal gaten en de hoogte waar de gaten zich bevinden hebben idd een invloed op het verbruik. tot morgen! Groetjes, nero.
  8. Iets grotere stationaire sproeier steken? Groetjes, nero.
  9. Zit die reflector niet in het achterlicht verwerkt? Groetjes, nero.
  10. Volgens mij zijn ermee aan 't rammelen, ander keuringstation proberen? Groetjes, nero.
  11. Het chassisnummer geldt toch als identificatie? Het moet natuurlijk overeenkomen met dat op het inschrijvingsformulier. Groetjes, nero.
  12. De vlotter in de benzinetank en de bedrading al nagekeken? Groetjes, nero.
  13. Weer uitdraaien en stationair bijregelen, denk ik. Theorie: stationaire vijs uitdraaien tot de motor vierkant begint te draaien, dan in draaien tot de motor in toeren begint te gaan, dan het midden nemen. Stationair achteraf regelen. Groetjes, nero.
  14. Heb je piaggio- of een Spaco carbu gekocht? Welke luchtfilter staat erop? Groetjes, nero.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...