Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Ik rijd rond en kom tegen.....


Cult

Aanbevolen berichten

juist op de baan Antwerpen - Lier (07.35 uur) aan kruispunt met Smout in Boechout

Zilvergrijze VNB (denk ik)

Kerel had zwarte helm op...ging goe vooruit :)

Iemand van hier??

Ik rij der elke morgen om dat uur, ma tis nen blauwe-grijze VNB; en heb ne grijs-zwarte helm. Dat goed vooruit gaan kan wel kloppen, zeker als ik voorbij de smout rij...wil vlug voorbij die modern vespas zijn :)

Link naar reactie
@Gette

Sorry he,kvraag me da gewoon af...Kzalt nimeer doen,ist goe??

@Lars

Komde gij der dan zoveel tegen misschien??

ik kom er per dag toch een 15 tal tegen pijns ik. niet alleen rijdend maar ook stilstaand natuurlijk. ik rij van mortsel (grotesteenweg) over de binnesingel en dan helemaal door et stad dus...

greets lars

Link naar reactie

... onozele topics op het Vespaforum als ik terug thuis kom en achter men pc ga zitten. ( zie ook topic over handschoenkastjes !!??).

Misschien kunnen we ineens een topic starten over hoeveel druppels naft je smost bij het tanken. En waar die dan terecht komen? Of " als ik mijn motovest aantrek steek ik er eerst mijn linkse of mijn rechtse arm in..."

't word volgens mij hooooog tijd dat de winter gedaan is.

Dit uiteraard weer geheel ter zijde... ;-)

Link naar reactie

Ik rijd rond en kom tegen... .

elke dag opnieuw van die idioten in een auto die denken te kunnen rijden (maar helaas is dit dus niet zo), veel macho's op zware moto's die nog niet eens goedendag willen zeggen omdat ik maar met een scooterke rijd en voor de rest veel vespa's, oude maar ook nieuwe en dus per definitie lelijk. ;-)

Link naar reactie
amaai krikke...toch telkens weer over de brug komen met een gevatte opmerking..

dit geheel terecht natuurlijk !!

@ Schelmke:

Het is precies niet druk op dat "andere forum" (is het de naam forum wel waard?) dat we u hier ineens terug zien en dan nog wel in twee topics waar je eigenlijk compleet geen bijdrage levert. Zo kennen we u weer hé!

Link naar reactie

Is er nu niemand die mij vandqaag gezien heeft??????

Ben deze morgen om 8u45 vertrokken vanuit Oostakker naar Konigshooikt bij Scootermarket. Langs de oude baan van Gent naar Antwerpen en dan via Mortsel naar Lier en dan daar weer vertrokken om 16u langs de zelfde weg en niemand die mij gezien heeft met onze metalic groene VBB!!!! Awel, ik vind da straf, iedereen die een paar km rijd zien ze en ik die vandaag 160km gereden heb, da zien jullie niet!!!! Awel mercie ze, ik wou juist iedereen eens uitnodigen om eens gratis op reis te gaan naar een exotic land, maar jullie hebben jullie kans verkeken. We zullen wel met ons 2 gaan! We zullen eens aan jullie denken als we in november in de Dominicaanse Republiek zitten haha.

Grtz Michel

Link naar reactie
Voor het HessenHuis in Antwerpen staan er nu al 3...de mijne GTS 250 inbegrepen...ook Fred GTS 250 uit Kapellen en Carl PX 150 uit Boechout zijn de boosdoeners :o)

Naast het Hessenhuis staat er een hele winkel vol met vespa's. Rarara van wie zijn die?

Link naar reactie
Is er nu niemand die mij vandqaag gezien heeft??????

Ben deze morgen om 8u45 vertrokken vanuit Oostakker naar Konigshooikt bij Scootermarket. Langs de oude baan van Gent naar Antwerpen en dan via Mortsel naar Lier en dan daar weer vertrokken om 16u langs de zelfde weg en niemand die mij gezien heeft met onze metalic groene VBB!!!! Awel, ik vind da straf, iedereen die een paar km rijd zien ze en ik die vandaag 160km gereden heb, da zien jullie niet!!!! Awel mercie ze, ik wou juist iedereen eens uitnodigen om eens gratis op reis te gaan naar een exotic land, maar jullie hebben jullie kans verkeken. We zullen wel met ons 2 gaan! We zullen eens aan jullie denken als we in november in de Dominicaanse Republiek zitten haha.

Grtz Michel

Tellen de keren dat ik je in't straat zie rijden mee??? en die keer in de auto? (ook welliswaar in onze straat)

Link naar reactie
Is er nu niemand die mij vandqaag gezien heeft??????

Ben deze morgen om 8u45 vertrokken vanuit Oostakker naar Konigshooikt bij Scootermarket. Langs de oude baan van Gent naar Antwerpen en dan via Mortsel naar Lier en dan daar weer vertrokken om 16u langs de zelfde weg en niemand die mij gezien heeft met onze metalic groene VBB!!!! Awel, ik vind da straf, iedereen die een paar km rijd zien ze en ik die vandaag 160km gereden heb, da zien jullie niet!!!! Awel mercie ze, ik wou juist iedereen eens uitnodigen om eens gratis op reis te gaan naar een exotic land, maar jullie hebben jullie kans verkeken. We zullen wel met ons 2 gaan! We zullen eens aan jullie denken als we in november in de Dominicaanse Republiek zitten haha.

Grtz Michel

Ik heb u wel gezien ze Michel, allij de VBB toch, gij waart druk in conversatie met den Danny, en ikke met de Frank :) En hou zo niet van exotische landen, tschijnt da je daar ziektes kan opdoen :D

Link naar reactie
En hou zo niet van exotische landen, tschijnt da je daar ziektes kan opdoen :D

Voor ziektes moet je niet perse naar exotische landen, die kan je bij studenten in Gent ook oplopen hoor, dus pas maar op! LOL ;-)

Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...