Ga naar inhoud
Vespaforum.be

't Is zover...


Aanbevolen berichten

12 uren geleden, pdvd zei:

Hoeveel groene draden zouden hier in zitten? 

Hahaha! Scherp! :lol:

Link naar reactie

Ik had vroeger al zo'n 200cc met witte strepen opzij en 'Electronic'... :ph34r:

  • Haha 2
Link naar reactie
  • 4 weken later...
Op 10.11.2017 om 15:18, Vespaciao zei:

Hopelijk gaan ze op " dien futuristische, elektrikke  Vespa" nog luidsprekertjes inbouwen... waaruit een "heerlijk retro tweetakt-geluid" te horen zal zijn ;) :D

lol... misschien even bij Vespa de suggestie doen? :P Ik vind de hele elektrische revolutie wel spannend, al is het maar de vraag hoe milieuvriendelijk die dingen echt zijn. De batterijproductie alleen al is blijkbaar super vervuilend: https://www.anwb.nl/auto/themas/elektrisch-rijden/hoe-groen-is-het

 

Link naar reactie
  • 10 maanden later...

Diegenen die zo'n " Vespa Elletrica" kopen zijn toch "meestal snobs" die niet kijken op 1000 euro... om er mee rond de "kerktoren" te bollen en om ermee in de belangstelling te staan...

aangepast door Vespaciao
den elentriek was op
  • Like 2
Link naar reactie

Aan alle organisatoren van Vespa ritten, gelieve vanaf volgend jaar stroomgeneratoren te voorzien bij vertrek en aankomst van de rit. <_<

  • Haha 1
Link naar reactie

. . . @Wilby  zo ver zal het wel niet komen. sommige organisatoren sluiten nu al moderne Vespa's uit, die op "fossiele brandstof" bollen. die horen er nu al niet bij :D

En diegenen die met "ne Vespa die op den elekentriek" rijdt, zie ik nog niet direct geïntresseerd zijn, om zich aan te sluiten bij een ordinaire "Vespa-club". ;)

Tenzij een "Vespa- elletrica-club. een Vespa-club voor "zogezegde hoogbegaafde en omhooggevallen, dikke nekken" die alleen maar over beleggingen en investeringen lullen :P :D

  • Like 1
  • Haha 1
Link naar reactie

Ik zie regelmatig van die machines van 9000,00€ op Vespa ritten dus die Elettrica's( met 1 el en 2 tee's ) zullen er ook wel komen. En het zouden kunnen dikke nekken zijn die belegen en investeren in oude Vespa's! :D We gaan er niet onderuit geraken , vroeg of laat ist gedaan met die stinkende 2 taks, zie maar de media van de laatste dagen, spijtig maar de realiteit. :angry:

  • Like 2
Link naar reactie

. ..dan is het einde van het Vespaforum ook in het zicht aan het komen. allemaal de schuld van Europa en de milieuwetten :D

 En dan zijn de "Vespa's die op "fossiele brandstoffen" rijden.  alleen nog te bezichtigen in de musea. ..we gaan een mooie toekomst tegemoet :(

  • Like 1
  • Triest 1
Link naar reactie
  • 1 jaar later...
Op 9/10/2018 om 10:06, Wilby zei:

Aan alle organisatoren van Vespa ritten, gelieve vanaf volgend jaar stroomgeneratoren te voorzien bij vertrek en aankomst van de rit. <_<

ze komen opgeladen op een trailertje aan:D

  • Haha 1
Link naar reactie
Op 10/11/2017 om 15:18, Vespaciao zei:

Hopelijk gaan ze op " dien futuristische, elektrikke  Vespa" nog luidsprekertjes inbouwen... waaruit een "heerlijk retro tweetakt-geluid" te horen zal zijn ;) :D

Zeg ni meer. Uit héél betrouwbare bron weet ik dat oa BMW daar mee bezig. 

Het zou trouwens niet slecht zijn dat er veel va die Elektrieken vespa's op de baan komen, dan laten ze de "oudjes" misschien gerust. 

Die eletricca's stonden trouwens al te koop op het autosalon als ik me niet vergis. 

Groetjes, nero. 

Link naar reactie
  • 4 maanden later...

.......het "elektrieke tijdperk" is aangebroken... en zal waarschijnlijk toch de toekomst worden (-of we dat nu willen of niet- vooral door de heel strenge milieuwetgeving ) :(

De GTS'en en alle "andere moderne "fossiele benzine-slurpers"... zullen verdoemd en verbannen worden...juist zoals de "tweetakten"...naar het rijk der "stinkende vervuilers" ;) :D

Met oudere auto's zijn ze ook al bezig... om het de mensen moeilijk en lastig  te maken...en vooral om ze "fors te laten betalen" om nog met een "oude en vervuilende auto" te rijden...

Eén ding vergeten ze....elektriciteit opwekken...en het vervaardigen van batterijen...en de bijbehorende afval daarvan....is nu ook niet bepaald zo "milieu-vriendelijk...

  • Like 2
Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...