Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Nieuw in de Vespa Wereld!!!!!


Stevo VS

Aanbevolen berichten

Hallo,

 

Ik ben Stevo uit Stabroek 44 jaar oud en dit is mijn midlife crisis LOL!

Ik ben al meer dan 25 jaar actief in de luchtgekoelde VW wereld en al heel lang zot van oude Vespa's! 

Nu ik een paar huizen naast mijn Frituur in Kapellen de lokale Vespa guru heb zitten die dan ook nog een goede klant is was het helemaal maar een kwestie van tijd eer ik ging bezwijken om een Vespa te gaan zoeken! 

 

3 weken geleden was het dan zover net een VWtje uit de collectie verkocht en al dat geld op een bankrekening zetten dat toch niks opbrengt dat zag ik niet zitten dus had een budgetje vrijgemaakt om een nieuw speeltje te gaan zoeken!

 

Nu was het aanbod overweldigend , Vespa uit India, Vietnam dan de europese varianten ACMA, MISA, MotoVespa etc...!!! Ai ai wat te doen wat te kopen? Wat raad gevraagd want de 50 en 60ers vond ik het mooist! Nu door vele hetzelfde gehoord dat ze niet het meest betrouwbaar zijn en traag zijn! 

 

Naar een ACMA van 54 gaan zien , Nog een GL150 van 57 die me wel kon bekoren! Beiden volledig origineel en ook aan normale prijzen van vandaag dus niet echt goedkoop!

 

Dan ineens deze tegengekomen een VNB van 65 met een P200 blok eronder en op 10 duim gezet! Kortom oude looks en modern plezier , voor mij persoonlijk de ideale combinatie!

 

Het was liefde op het eerst gezicht en heb ze dan ook maar ineens meegenomen! Ondertussen ingevoerd en ingeschreven en op 1 dag goed weer 150km achter de kiezen! Volop genoten en nu maar uitkijken als er een rondrit ofzo te doen is!!!! Hier een fotootje van mijn nieuwste aanwinst!!!

 

 

IMG_1359.thumb.JPG.ecd9d0dbe1ab6c54d94a0ae885adfd06.JPG

 

 

Link naar reactie

Welkom Stevo. gefeliciteerd met je midlife crisis en je mooie VNB met de "juiste motor". geniet je hier nu meer van dan allerlei "snacks" in het rundsvet te dompelen ? ;)

Veel rijplezier, oneindig veel genieten en weinig mankementen op al je komende ritten. en hou ook nog wat tijd over om af en toe eens te "posten" op het forum.  

Link naar reactie

Welkom, mooie wesp!

Link naar reactie
2 hours ago, Vespaciao said:

Welkom Stevo...gefeliciteerd met je midlife crisis en je mooie VNB met de "juiste motor"...geniet je hier nu meer van dan allerlei "snacks" in het rundsvet te dompelen ? ;)

Veel rijplezier, oneindig veel genieten en weinig mankementen op al je komende ritten...en hou ook nog wat tijd over om af en toe eens te "posten" op het forum... 

Is inderdaad veel leuker te rijden dan te werken !!!!! Het rijplezier daar zal het wel niet aan ontbreken! De weinig mankementen daar hopen we ook op LOL! Posten zullen we inderdaad af en toe doen! Moesten jullie in de buurt van Kapellen zijn kan je altijd ne keer een frietje komen steken hé!!!!!

Link naar reactie
  • 1 maand later...

Zeg me welke frituur en heb een missie vanuit Wuustwezel. Carl and coffie in Kapellen is ook een aanrader als zondagochtend tripje, naast auto's ook wel wat tweewielers en natuurlijk Vespa's. Veel leuke km s gewenst

 

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...