Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Motorblok GT125


JoeriJ

Aanbevolen berichten

Mannen, ik heb een GTS 125cc, en heb al vrij veel problemen gehad met mijn motor. Ben hem vorige week terug gaan halen bij de garage, hij reed terug perfect zoals het hoorde. Dag erna wil ik hem opnieuw starten, doet ie het niet meer. Blijkt dat ik helemaal zonder olie zit als ik deze wou controleren. Dit lijkt me niet echt normaal?!

Nu wil ik deze zelf bijvullen, maar ik weet niet goed hoeveel olie ik er opnieuw moet indoen?

alvast bedankt!

Link naar reactie

dat klinkt niet best!waarom zit er geen olie in ?heeft die garage werkzaamheden gedaan aan de motor?

er zou 1.2 liter olie moeten inzitten in het blok!!! vrees voor het ergste als je zonder olie hebt gereden is u motorblok naar de vaantjes achteraf olie bijvullen zal niet meer helpen!

zou terug naar die garage gaan en dat ze het maar oplossen!

Link naar reactie

weet ge wel hoe je u vespa olie moet peilen ? vertel eens hoe heb je het gedaan ?heb zo mijn twijfels twijfels over u .als er geen olie in was zou je van de garage thuis moeilijk geraken tenzij da om de hoe is bij u .hoop dat die niet op zijne schijne poot staat en dat je die zo hebt gepeild...

 

Link naar reactie
9 uren geleden, ice man zei:

weet ge wel hoe je u vespa olie moet peilen ? vertel eens hoe heb je het gedaan ?heb zo mijn twijfels twijfels over u .als er geen olie in was zou je van de garage thuis moeilijk geraken tenzij da om de hoe is bij u .hoop dat die niet op zijne schijne poot staat en dat je die zo hebt gepeild...

 

Heb hem op zn rechte poot staan, en de motor was volledig koud. Ben zonder problemen naar huis kunnen rijden, ging allemaal perfect. Heb dag erna mijn olie gepeild (omdat hij zei dat ik dit goed in t oog moest houden int begin), en enkel aan het puntje was olie te zien. Voor de rest volledig leeg. Snap het niet...

Link naar reactie

enkel op de top van de oliepeil is er nog olie zegt je nu ? dus die is niet helemaal leeg !er zit gegarendeerd nog ne liter erin ongeveer dan kap er ma 100 a 200 ml olie bij 5 minuten wachten en opnieuw peilen .

zit er nog naft in ge weet wel benzine :)  hopelijk is u meterke van de benzine peil nie kapot 

Link naar reactie
  • 2 weken later...
56 minuten geleden, ice man zei:

en is die vespa nu gemaakt ? wat was de oorzaak

men komt op de forum van help me vespa is kapot en dan hoor je er niks niet meer van!

Nee is nog steeds niet gemaakt. De garage waar ik hem heb laten maken is op verlof, dus nog geen contact gehad

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...