Ga naar inhoud
Vespaforum.be

raadseltje


DAXX

Aanbevolen berichten

Gegroet,

In bijlage een verstevigingsplaat,ik dacht zo van dat is netjes voor geen geld,kom ik gooi het ook maar even in mijn winkelwagen en bekijk het wel waar juist op het frame dit moet komen.

Bon,ik vond nergens meer info, zelfs niet in de verpakking, ik heb wel een donkerbruin vermoeden waar dit juist moet komen, maar ik wou het even delen met jullie, misschien zit ik er wel naast.

Ik hoor het wel ;)

http://www.scooter-center.com/en/product/3332533/Verstaerkungsblech+fuer+Rahmen+PLC+CORSE+Vespa+PX+Rally+Sprint+TS+GT+GTR+GL+SS180+GS160?meta=?cat=C_V_VLB1TVELOCE&catmatch=CAT_STYLING_ZUBEHOER

Link naar reactie

Op de site van PLC Corse staat dat het een verstevegingsplaat is om op het chassis te lassen, zou het niet kunnen dat dit een versteviging is om onder de vloerplaat te lassen ter hoogte van de standaard/poot. Er staan trouwens nog prachtige dingen op die site.

Nee dus , bij nader inzicht lijkt mij de uitleg van Gio meer te kloppen, zal waarschijnlijk voor racing bedoeld zijn.

Link naar reactie
17 uren geleden, propliner zei:

waar hedde da voor nodig?? samenplooien gaat hij ni doen zenne :-)  nog wa méér gewicht :-)

Samenplooien niet,maar het zal niet den eerste scooter zijn die ik tegenkom dat daar begint te scheuren, trouwens op mijn vorige scooters had ik daar al een dubbelingsplaat tegen gelast.

En 300 gram meer gaat de zaak nu niet maken hé ;)

Link naar reactie

Ik moet zeggen dat de afmetingen precies toch niet erg kloppen, de gaten zijn gelaserd en het gat waar de moterbout zou doorkomen is maar 10mm,ipv 14mm,strange!!

In bijlage een foto, waarop de plaat gepresenteerd is op een Bajaj frame, iets of wat gelijkaardig aan een sprint frame, ge zult zien dat daar een paar zaken niet uitkomen, ik heb dit ook gepast op een PX frame en daar komt het precies iets beter uit, maar ook nog niet echt juist, komt daarbij dat je sowieso een langere moerbout zal nodig hebben.

fullsizeoutput_8f8.jpeg

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...