Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Herlakken vespa


Julo

Aanbevolen berichten

Hallo

Ik ben ondertussen een aardig stukje gevorderd aan het afbouwen van mijn Vespa'tje. Nu ben ik op zoek naar een spuiter die de Vespa voor een betaalbare prijs onder handen wil nemen. Ik zou zelf alles opschuren en eventuele putjes plamuren (wat gebruik ik hiervoor best). Momenteel heb ik al twee opties, de een nog gekker dan de andere:

- Vespa dealer die ook lakwerk doet: €800 a €1000

- Maskes: kan alleen volledig in de lak aangeleverd worden en wordt door hun onderaannemer volledig in orde gezet van roest tot epoxy tot lak: €1800

Heeft er iemand van jullie goede adressen en prijzen? Mag doorheen heel België...

Link naar reactie

Ja hoor, kan ik betaalbaarder voor je doen. De prijs hangt uiteraard af van wat je allemaal verlangt en welke voorbereidingen je zelf wil of kan uitvoeren. De staat van je Vespa is natuurlijk ook wel belangrijk.

Mijn werkwijze:

  • Epoxy
  • Bijwerken kleine deukjes met hamer en aambeeld, eventueel plamuur (hoe minder hoe liever)
  • Grondverf
  • Schuren, schuren en nog eens schuren met fijne korrel
  • Lakken

Als je zelf wat tijdrovende taken doet, zoals het schuren drukt dat de prijs, maar het eind resultaat hangt ook van de voorbereiding en het schuurwerk af. Feit dat ik in Hasselt woon is wellicht een nadeel voor je.

Eerlijkheidshalve: Ben geen professionele spuiter, maar kan best aardig werk leveren. Ik heb een bescheiden Vespa garage, met BTW nummer.

Stuur me maar een PM als je verder wil bespreken

 

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...