Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Motor


Philippe Swalus

Aanbevolen berichten

... ... ... ...duidelijkheid in de "omschrijving" kan soms wonderen doen ;) : over welke Vespa spreken we hier eigenlijk ?

                                         Hoe meer duidelijkheid, hoe beter de "forumleden" je kunnen helpen met je probleem op te lossen :)

Link naar reactie
1 minuut geleden, Vespaciao zei:

... ... ... duidelijkheid in de "omschrijving" kan soms wonderen doen ;) : over welke Vespa spreken we hier eigenlijk ?

                                         Hoe meer duidelijkheid, hoe beter de "forumleden" je kunnen helpen met je probleem op te lossen :)

 

8 minuten geleden, Philippe Swalus zei:

Hallo vandaag tijdens ritje met vespa begon hij ineens te pruttelen. Hij komt direck ingang maar als ik gas geen luistertde motor niet.

Sorry das waar wat je zegt. Vespa ts 125 met drr kit. Na een lange afdaling van enkele kilometers begon vespa te pruttelen beneden aan afdaling ben ik gestopt om te kijken was. Als ik gas gaf deed motor niks hij blijft wel rallenti draaien . Wel met schokken als hij stil valt komt hij direckt in gang. Heb nieuwe bougie gestoken en sproeiers uit geblazen. 

Link naar reactie

Met een scheurtje zal dit zeker niet zijn he , zou normaal meer lucht toevoer krijgen dan volgens mij 

haal uw carbu deksel en uw luchtfilter er eens af en kijk dan eens met een draaiende motor wat er dan ter hoogte van uw carbu allemaal gebeurd 

grtz sidvespa 

Link naar reactie
12 minuten geleden, sidvespa zei:

Met een scheurtje zal dit zeker niet zijn he , zou normaal meer lucht toevoer krijgen dan volgens mij 

haal uw carbu deksel en uw luchtfilter er eens af en kijk dan eens met een draaiende motor wat er dan ter hoogte van uw carbu allemaal gebeurd 

grtz sidvespa 

Helemaal juist deed zelf ook al de bedenking. Als ik alles er af haal dan zie ik dat de benzine in dat gedeelte van ga gasschuif komt(naam weetik ni)

Link naar reactie

Gaat de gasschuif (in de carbu) nog heen en weer als je aan je gashendel draait (aan het stuur)?

Link naar reactie
15 uren geleden, koeno83 zei:

Heb ik ook een keer gehad, toen was de spie van mijn vliegwiel gebroken. Goed om die eens te controleren. Gr koen 

Denk ook dat het dat zal zijn, ofwel slecht contact of draadje gelost aan cdi. 

Zoek het in ieder geval aan de ontsteking. 

Groetjes, nero. 

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...