Ga naar inhoud
Vespaforum.be

To Ape or not to Ape?


Stijn004

Aanbevolen berichten

Even voorstellen?

Stijn, Italië fan, family man en sinds enkel jaren heb ik iets met de Piaggio Ape. Ik weet niet heel zeker of dit type motorfiets hier wenselijk is. In geval van niet, laat maar weten dan maak ik wel plaats voor scooterfanaten met twee en geen drie wielen.

Dus ik heb een Ape P50 uit '80 en ben in blijde verwachting van een 550 MP uit '69.

Leden met een (liefde voor) Ape op dit forum? Ik hoor het graag.

Grtz, Stijn 

IMG_4537.JPG

IMG_1319.jpg

Link naar reactie

Beste,

Welkom op het forum

Ikzelf zoek ook al een tijdje een ape 50cc voor om te bouwen tot PR exemlaar voor mijn bedrijf

De zoektocht is erg moeilijk omdat ik er een zoek die effectief mag bollen op de belgische wegen dus met geldige papieren

Indien iemand er eentje weet staan aan een aanvaardbare prijs ( er moet nog opbouw gadaan worden wat ook nog centen kost )

mercie vespa friends voor uw reactie

Link naar reactie
Op ‎21‎/‎08‎/‎2017 om 07:20, Stijn004 zei:

Even voorstellen?

Stijn, Italië fan, family man en sinds enkel jaren heb ik iets met de Piaggio Ape. Ik weet niet heel zeker of dit type motorfiets hier wenselijk is. In geval van niet, laat maar weten dan maak ik wel plaats voor scooterfanaten met twee en geen drie wielen.

Dus ik heb een Ape P50 uit '80 en ben in blijde verwachting van een 550 MP uit '69.

Leden met een (liefde voor) Ape op dit forum? Ik hoor het graag.

Grtz, Stijn 

IMG_4537.JPG

IMG_1319.jpg

stijn mooi exemplaar  z'on eentje wil ik metertijd dus ombouwen om als PR truck te gebruiken  grts

Link naar reactie
  • 1 jaar later...
  • 4 weken later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...