Ga naar inhoud
Ken De Meyer

PX 150 bj 1981

Recommended Posts

Beste forumleden,

Wat denken jullie van een vraagprijs van 2000€ voor een PX 150 uit 1981?

Motor is gereviseerd, lak okay.

Graag jullie mening?

346280823_1-vespa-150-cc.jpg

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
pdvd    165

Ik denk eerder dat dit een P is en geen PX. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Frederik9111    501

Als uw ogen en maag die kleur verdragen: kopen!

Met €2000 dek je niet de aankoop-, revisie- en herspuitkosten van een ander exemplaar. Wat mij betreft zeker geen overdreven vraagprijs. Eventueel €3 korting bedingen voor het ontbrekende kicktartrubbertje? 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
propliner    159

vind ik persoonlijk te veel... 150cc's raken ze ni zo snel kwijt he.. moet je een motor rijbewijs voor hebben..

Ik denk méér aan 1500€

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Frederik9111    501

Pas maar op... naar mijn gevoel is de markt voor A-rijbewijzers wat aan't groeien. Paar weken geleden nog een paar PX150dics zien verhandeld worden voor €2500~2700. 

Sinds een paar maand is het nu ook écht gedaan met de nieuwverkoop he? Veel Vespa-instappers met het juiste rijbewijs laten zich charmeren door 25cc extra hoor.

aangepast door Frederik9111

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
propliner    159
1 hour ago, Frederik9111 said:

Pas maar op... naar mijn gevoel is de markt voor A-rijbewijzers wat aan't groeien. Paar weken geleden nog een paar PX150dics zien verhandeld worden voor €2500~2700. 

Sinds een paar maand is het nu ook écht gedaan met de nieuwverkoop he? Veel Vespa-instappers met het juiste rijbewijs laten zich charmeren door 25cc extra hoor.

Mag je met een 150CC met hetzelfde rijbewijs rijden als voor nen 125??  wist ik ni

Ik weet bijgot ni meer hoe da tegenwoordig zit met al die klasses van rijbewijzen..

Ik ben al nen oude mens hé.. ik heb ze allemaal  ( ook voor een tank :-) )

aangepast door propliner
iet vergeten
  • Like 3

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Frederik9111    501

Neen voor 150cc heb je nog steeds een motorijbewijs nodig hoor.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Wutsie75    128

36 jaar, ik zou het niet doen voor die prijs... Maja, vraag en aanbod. Als je 'm wil...

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen

• Gerelateerde inhoud

• Door kim_pie
      Heren/ Dames
      ik ben op zoek naar een nieuwe helm, daar mijn andere eigenlijk net iets te klein is.
      Hebben jullie suggesties over merk en type.
      mvg
      kim
    • Door Peter.
      Welke 2 taktolie zouden jullie aanraden voor een recente PX 125?
      In het boekje las ik full synthetische maar sinds nieuw (08/2016) en al 5000km is er steeds door de shop geleverde
      semi synth olie ingegaan. Champion 2T scooter
      Deze blijven gebruiken of toch nog overschakelen naar full?
    • Door psycho
      Een kennis van mij verkoopt zijn scooter
      Hij zal er spijt van hebben later denk ik ...
      goeie scooter ...
      https://www.2dehands.be/motoren/motoren/vespa/vespa-300-gts-super-in-358804051.html?utm_campaign=socialbuttons&utm_medium=social&utm_source=facebook
    • Door Yannick Ieper
      Hallloootjes
      Ik ben aan het rondflaneren om een nieuwe Vespa GTs 125cc aan te schaffen. Zaterdag naar Rijsel (Frankrijk) geweest en daar zijn ze 'merkelijk' goedkoper dan in België. Spijtig genoeg geeneen op stock dus zou maar week 30 gefabriceerd of geleverd worden. Goedkoper in de zin van aanschafwaarde, 400 euro korting, gelijkvormigheidsattest, dedouanering en een procent BTW/TVA. Wel 90 euro om rijklaar te maken. Het komt erop neer dat het ongeveer 250 euro goedkoper is.
      Ook eens op tweedehands gekeken.
      Nu vraag ik mij af of ik een nieuwe met ABS zou kopen of één zonder ABS? Wat zijn jullie ervaringen?
      Groetjes
      Yannick
    • Door dobbers
      Hallo,
      ik ben nieuw op dit forum en stel me graag even voor.
      Mijn naam is Paul en ben sedert vorig jaar in bezit van een Primavera 50cc 4T (nieuw gekocht).
      Omdat het rijden met een scooter me zo is meegevallen en ik zinnens ben om mijn afstanden wat te vergroten wil ik mijn 50CC verkopen en een zwaardere Vespa kopen.
      Ik twijfel tussen een nieuwe of een tweedehands en tussen een 125cc en een 300cc.
      Op de 2dehands site heb ik een jonge (2016) 250cc gevonden die mijn interesse wekt.
      Ik zie evenwel dat de 250cc scooters uit het Vespa gamma zijn verdwenen.
      M.a.w. ik zet best met een paar vragen en hoop via dit forum hierop een aantal suggesties te kunnen krijgen.
      - Hoe verkoop ik best mijn Primavera 50cc (via welke sites en wat kan ik hiervoor nog vragen (ziet er als nieuw uit en heeft een 2000-tal km's) ?
      - Weet iemand waarom de 250cc uit het gamma verdwenen is en waarom ?
      - Ik zie niet heel veel prijsverschil tussen een 125cc en een 300cc. Wat zijn de voor-en nadelen van beiden ?
      Dank voor jullie input/suggesties en beste groeten,
      Paul.