Ga naar inhoud
Vespaforum.be

PX 150 bj 1981


Ken De Meyer

Aanbevolen berichten

Als uw ogen en maag die kleur verdragen: kopen!

Met €2000 dek je niet de aankoop-, revisie- en herspuitkosten van een ander exemplaar. Wat mij betreft zeker geen overdreven vraagprijs. Eventueel €3 korting bedingen voor het ontbrekende kicktartrubbertje? 

Link naar reactie

Pas maar op... naar mijn gevoel is de markt voor A-rijbewijzers wat aan't groeien. Paar weken geleden nog een paar PX150dics zien verhandeld worden voor €2500~2700. 

Sinds een paar maand is het nu ook écht gedaan met de nieuwverkoop he? Veel Vespa-instappers met het juiste rijbewijs laten zich charmeren door 25cc extra hoor.

Link naar reactie
1 hour ago, Frederik9111 said:

Pas maar op... naar mijn gevoel is de markt voor A-rijbewijzers wat aan't groeien. Paar weken geleden nog een paar PX150dics zien verhandeld worden voor €2500~2700. 

Sinds een paar maand is het nu ook écht gedaan met de nieuwverkoop he? Veel Vespa-instappers met het juiste rijbewijs laten zich charmeren door 25cc extra hoor.

Mag je met een 150CC met hetzelfde rijbewijs rijden als voor nen 125??  wist ik ni

Ik weet bijgot ni meer hoe da tegenwoordig zit met al die klasses van rijbewijzen..

Ik ben al nen oude mens hé.. ik heb ze allemaal  ( ook voor een tank :-) )

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...