Ga naar inhoud
Vespaforum.be

oli dosering.


rusty

Aanbevolen berichten

Dit zijn eigenlijk vragen die het en der al op het forum beschreven staan.

Maar antwoord te geven op je vraag, ja je moet de hoofdsproeier in ieder geval vergroten. Echter naar welke maat weet ik zo niet en hangt ook af om welk type PX 125 het gaat (een recente of klassieke).

Hier een voorbeeld;

 

Link naar reactie
32 minuten geleden, Vespa Reng Deng Deng Deng zei:

Dit zijn eigenlijk vragen die het en der al op het forum beschreven staan.

Maar antwoord te geven op je vraag, ja je moet de hoofdsproeier in ieder geval vergroten. Echter naar welke maat weet ik zo niet en hangt ook af om welk type PX 125 het gaat (een recente of klassieke).

Hier een voorbeeld;

 

oei ik heb me blijkbaar niet goed verwoord, ik bedoel of ik iets moet doen zodat er meer oli in het mengsel wordt toegevoegd?

Link naar reactie

Kijk dat geeft helderheid. Aan de oliepomp hoef je niks te veranderen, en je kan niets instellen of verstellen aan de oliepomp.

Link naar reactie

Als de oliepomp zijn werk doet wel. Als je een high performance set-up gaat plaatsen dan zal ik persoonlijk wel voor zelf gemaakte mengsmering gaan.

Link naar reactie
7 uren geleden, rusty zei:

oei ik heb me blijkbaar niet goed verwoord, ik bedoel of ik iets moet doen zodat er meer oli in het mengsel wordt toegevoegd?

Sproeier aanpassen. Olie pomp geeft standaard 2pct en moet niet aangepast worden. Allez toch niet volgens mijn (newbie) ervaring

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...