Ga naar inhoud
Berken007

Medium windscherm GTS 300

Recommended Posts

Hallo,

Ik  heb een vraagje ,

Ik ben nog in blijde verwachting van mijn nieuwe GTS 300 maar ik weet niet of dat scheelt als je een windscherm plaats ,

ik zou dan overwegen voor een windscherm maar het medium , heeft er hier iemand ervaring mee of dat de moeite is voor te plaatsen.

mvg

aangepast door Berken007

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ja, het scheelt heel veel als je een medium windscherm plaatst...maar een klein windscherm is in vele gevallen al voldoende.

Als ik van jou was zou ik naar je dealer bellen of mailen om het windscherm erop te laten monteren...

• Like 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

ik heb nog zo'n klein windscherm liggen, compleet met beugels dat voor een prijske weg mag

19989755_10213966797352302_7139185931038332344_n.jpg

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Hoy. ,

mis dat zo een kort windscherm of een medium en waarom doe je het weg , graag de reden,heb er geen ervaring mee ,

en wat vraag je er dan voor .

past dit op een GTS.

GROETJES

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

................de "Cee" zijn klein doorschijnend schermpje past perfect op uwe "GTS"

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik heb een in hoogte verstelbaar scherm dat is wel fijn kun je het scherm op de voor jou gewenste hoogte zetten. Ik heb dat kleine venster ook gehad vind ik wel mooier dan een groter scherm maar geeft (voor mij) te weinig effect.

Het scherm is van Faco. 

CIMG3620.JPG

CIMG3610.JPG

• Like 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Hoh, met of zonder scherm, tot100km/u lukt het wel. Rij nu met moto met klein schermpje, dient vooral om de vliegen van het instrumentenpaneel te houden en houdt blijkbaar ook wat wind tegen. Als ik uit de wind wil zitten pak ik de auto. Wat wind went wel en gaat hoe langer hoe beter. Uren rijden aan 130 wordt lastig maar dat vermijd ik. Als ik jou was gewoon proefondervindelijk proberen. Niet te snel (want is lelijk vind ik) en afhankelijk voor wat je de,vespa gebruikt...

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Op ‎28‎-‎9‎-‎2017 om 20:57, Wutsie75 zei:

Hoh, met of zonder scherm, tot100km/u lukt het wel. Rij nu met moto met klein schermpje, dient vooral om de vliegen van het instrumentenpaneel te houden en houdt blijkbaar ook wat wind tegen. Als ik uit de wind wil zitten pak ik de auto. Wat wind went wel en gaat hoe langer hoe beter. Uren rijden aan 130 wordt lastig maar dat vermijd ik. Als ik jou was gewoon proefondervindelijk proberen. Niet te snel (want is lelijk vind ik) en afhankelijk voor wat je de,vespa gebruikt...

Vespa GTS en dan uren 130 km de mijne rijdt nog geen minuut 130 mag blij zijn als ie boven de 120km komt ja op de teller geeft ie wel 10km meer aan. maar op de GPS is het een stuk minder.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen