Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Even voorstellen


moparleo

Aanbevolen berichten

beste forum lezers,

hierbij zal ik mij ook eens even voorstellen,

Leo uit het mooie Zuid Holland militair bij de Klu (net als Daan hier op het forum) ook aan helicopters aan het knutselen.

na heel veel twee wielers  (puch, Yamaha rd50, Honda CR80r, Honda CR125, Honda CR250, Vespa citta, Honda MB50, Honda MBX80, Harley FLH1200, Harley 1200 hardtail, Honda NPS50

sinds vorig jaar september na lange tijd weer eens in bezit van een Vespa deze keer een 68er sprint de eerste was een 83er pk50xl (1990)

m'n vader had tot halverwege jaren 70 zijn in 1963 gekochte 60er GL150 nog helaas is deze verkocht... maar goed de foto's en verhalen je groeit er mee op... en een goed vriend van mij had ook al een 66er sprint dus het was al een tijdje aan het kriebelen... en per toeval kwam deze op m'n pad... en geen moment spijt gehad

al aardig wat ritjes gemaakt samen met de 66er sprint

helaas is de sprint een keer (2004) low budget over gespoten in de bijna zelfde kleur en hier en daar kan je het eraf krabben voor de rest is het een nette goede scooter en hij wordt dan ook echt zoveel mogelijk gebruikt... tot 7 juli want toen stond ik langs de weg met een vastloper... waarschijnlijk een combinatie van te vast gedraaide cilinder moeren dicht gekoekte koelribben en te arme afstelling...

maar een goed leermoment en lekker aan het schoonmaken en sleutelen..

 

 

 

DSC_1691.jpg

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...