Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Vespa maagd.


libra666

Aanbevolen berichten

Enkele weken geleden wou een collega die reeds lang Vespa fanaat is en enkele oudere 60' modellen staan heeft, me een LML Star 125 aanprijzen die hij zo'n 3 jaar geleden aangekocht had.

Hij zei dat deze niet zijn stijl was en wou hem voor een 'zacht' prijsje van de hand doen. Omdat hij me er zo plots mee overviel en ik niet echt zinnens was om op dit ogenblik eigenlijk een scooter aan te schappen, besloot ik na onze dagtaak toch even mee te gaan uit nieuwsgierigheid. Thuisgekomen stond ik te twijfelen of ik hem zou nemen of niet. Ik was wel gecharmeerd door het model maar aangezien ik een totale leek ben op scootergebied besloot ik eerst wat te googelen. Vroeger heb ik enkel 2 enduro motoren gehad een Honda MTX 200 en een Yamaha DT en de enige scooter die ik van kortbij gezien had was de MBK Booster of zoiets van mijn toenmalige vriendin, waarop ik al eens snel even een boodschap mee deed uit gemak ;-). Dit alles terzijde, heeft me doen besluiten dat na mijn korte studie die ik mezelf opgelegd had aangaande inmiddels mijn toekomstig beestje, dat het een 'echte' Vespa moest zijn, met versnellingen en beslist een 2-Takt. Na een tijdje de koopjes-sites en forums te hebben afgespeurd ben ik op een PX-125 van 08/2013 met 1800 km gestuit en meteen wist ik dat dit hem zou worden. Hopelijk kan ik hier op het forum terecht voor nuttige tips en info om dit plezierig speeltje aan mijn eigen noden aan te passen, daar de vorige eigenaar hem al wat gerestyled heeft heb ik reeds een goede basis om hem volledig op eigen maat te maken. Alles tips en extra info zijn zeker welkom!

Vandaag was dan eindelijk mijn kenteken toegekomen en heb ik meteen een uitgebreide rit gemaakt. Hierbij voeg ik dan enkele fotootjes zoals hij er momenteel voor staat.

En ja ik ben reeds een overtuigd Vespa-fanaat!!

20170529_164909688_iOS.jpg

20170529_165059975_iOS.jpg

20170529_165138701_iOS.jpg

20170529_165231675_iOS.jpg

20170529_165241181_iOS.jpg

20170529_165300791_iOS.jpg

Link naar reactie

Erg net masjientje! Goed dat je voor een Vespa bent gegaan en niet voor een goedkopere kloon. 

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...