Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Gts 250 gevallen


Vespamario250

Aanbevolen berichten

Vraagje ik ben hier nieuw en heb nog weinig verstand van vespa .

Ik ben met mijn gts gevallen en heb flink wat schade, nu wil ik hem laten opspuiten. Maar klopt het dat het frame uit 1 geheel bestaat ? Ik heb schade aan voorspatbord, voorste plaat,  onderkant ter hoogte van staander  en mijn wang is ook ingedrukt en geschaafd . Kan ik dat alles demonteren of schuren en afplakken mijn gehele motor?

Alvast bedankt.

Link naar reactie

Ik zal als ik jou was eens naar schade herstel bedrijf gaan en kijken wat die te zeggen hebben.

De chroomstrips zijn zelf te vervangen.

Link naar reactie

de onderste kap van de bil kan je er af nemen, niet veel werk wel even zoeken waar de schroefjes zitten

het voor spatbord is het meeste werk want daarvoor moet heel de vork eruit om dat te kunnen demonteren.

voor de rest valt het precies wel mee

 

Link naar reactie
1 uur geleden, Mario Wefers zei:

Hoi, ik ben tot de vaststelling gekomen dat er olie in in beide glaasjes opzij zit, is het nog veilig om mijn vespa te starten?

Kan dit kwaad? ik ben hier echt een leek in :-)

Als het oliepeil in orde is dan zie ik geen bezwaren... Maar goed ben geen expert natuurlijk.

Link naar reactie

als uw vespa op zijn kant heeft gelegen is er waarschijnlijk olie uitgelopen langs de luchtfilter welke dan in die "tutters" terecht komt. Even oliepeil checken om te zien of er nog genoeg inzit

Link naar reactie

Van die zeggen van het kan geen kwaad. Hebben er waarschijnlijk nog nooit een luchtfilter open gedaan, waarvan de vespa op zijn linker bil is beland. Ik zeg U dat de luchtfilter doordrenkt zal zijn van motorolie, en heel het luchtfilterhuis heel vettig zal zijn. Voor je de motor start zou ik eerst het lucht filterhuis kuisen, en de luchtfilter vervangen. En moet de motorolie terug op peil worden gebracht. Mvg.

Link naar reactie
  • 8 maanden later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...