Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Koplampkap zit los - pk50xl


Narfotic

Aanbevolen berichten

1) Nieuw koplamp glas lijkt me de makkelijkste oplossing. 

2) Als je koplamp er uit is kan je het witte clipje zien waarmee de speedo aan de speedokabel is geklikt. Die en de schroef aan de onderkant van je headset losmaken en klaar. 

Link naar reactie
1 hour ago, JJP said:

1) Nieuw koplamp glas lijkt me de makkelijkste oplossing. 

2) Als je koplamp er uit is kan je het witte clipje zien waarmee de speedo aan de speedokabel is geklikt. Die en de schroef aan de onderkant van je headset losmaken en klaar. 

Hey JJP,

Het is niet de koplamp maar het kapje erover dat kapot is. Nummer 22 in deze exploded view: http://www.sip-scootershop.com/nl/ersatzteile/reserveonderdelen++vespa+50pvet3pkxl-577/stuur++tachometer-636?model=fe71327f-e229-480a-881d-3ddba222087e

Heb dat al met een vorige ook gehad. Blijft stukgaan. Ik was aan het hopen dat iemand hier een trucje voor had.

Link naar reactie

Bekend probleem. Ik heb er zo'n chromen rand omheen zitten waardoor deze geklemd wordt. Wat ook wil helpen is dikke dubbelzijdige tape. Klinkt niet echt als de netste manier maar zolang je het niet ziet... en is goedkoper dan een nieuwe koplamp. 

Link naar reactie

je moet ten eerste je electrische kabels goed wegsteken in je stuur, als je het kapje erop plaatst mag je geen weerstand voelen

dan moet je met de juiste vijsjes werken, en zeker rondellen plaatsen

 

 

indien ze gebroken zijn kan je deze met degelijke contactlijm repareren

werkt bij mij al 30jaar...

Link naar reactie

Ik heb nog een kapje liggen, even in kleur spuiten en je bent weer klaar. er zitten 2 lippen aan de teller (6 en 12 uurs positie). Duw deze in en je lamp gaat eruit.

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...