Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Nieuwe scooteraar


WimDC

Aanbevolen berichten

Yo de mensen,

Ik ben hier al een tijdje aan 't meelezen, maar dacht dat het toch maar beleefd was om me even voor te stellen voordat ik zelf vragen begin te stellen.

Sinds m'n 19de (en dat is ondertussen al 38 jaar geleden - reken zelf maar uit hoe jong ik nog ben) rij ik met de motor. Dit vooral op aanraden van mijn vader, want die had in z'n jonge jaren genoeg problemen gehad met zijn scooters en hun wegligging op natte wegen.

Ik reken er op dat zowel Vespa als de bandenleveranciers hieraan ondertussen gewerkt hebben, dus sinds dit voorjaar heb ik eindelijk naast mijn Yamaha FJR 1300 een Vespa GTS 250 i.e. van 2012 staan.

't Is moeilijk te zeggen waar ik het meeste plezier aan beleef, hangt een beetje af van wat en waar. Een snelle rit over de snelweg is een kolfje naar de hand van de FJR, het woon-werk verkeer naar Leuven centrum daarentegen is op het lijf van de wesp geschreven. Dus voorlopig hou ik die FJR toch nog maar even aan (tot mijn echtgenote zegt dat het genoeg geweest is :P)

En daarmee weten jullie ineens dat ik getrouwd ben, ook al zo'n 36 jaar geleden. Geen kinderen, maar twee  honden en twee paarden zorgen ook wel voor de nodige kopbrekens en onkosten.

Tot ergens in den draai

Wim

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...