Ga naar inhoud
Vespaforum.be

GTS Super Sport - model 2017


patrick60

Aanbevolen berichten

Op de website van sommige dealers staat dat hij beschikbaar is vanaf april. Ik heb de gele besteld. Omdat de dealer nog steeds geen idee heeft van beschikbaarheid heb ik contact opgenomen met de invoerder. Van dat contact ben ik echter niet veel wijzer geworden.

Link naar reactie

Als ie al van vrijdag op de vrachtwagen zit dan zit jij er deze week naar alle waarschijnlijkheid op.

Het is te hopen dat geel 300 er inderdaad binnen drie weken ook is. Was stiekem nu toch al op "eerder" aan het hopen.

Post eens een fotootje als je de gelukkige eigenaar bent.

Link naar reactie

Kans bestaat maar ik reken eerder op volgende week dat ik er op zit, misschien zijn deze week de paperassen in orde, maar hij moet ook nog klaargemaakt worden ook hé.

Heb niet gevraagd of het 125 of 300 geel was, maar ik hoop voor jou dat de wesp er ook snel is.

Ik zal mij dan officieel introduceren hier op dit forum met de nodige fotootjes er bij.

Link naar reactie
12 hours ago, patrick60 said:

Dan ga jij toch zo wie zo één van de eersten zijn die met de nieuwe Super Sport rijdt. Leuk vooruitzicht!

 

In Oost-Vlaanderen dan toch, want in A'pen staat hij al in de vitrine... sinds vorige week.

Zal nu niet zo opvallen als toendertijd (1996) ik de eerste Audi A3 in België had, maar hopelijk meer geluk want na 2 jaar de A3 weg gedaan wegens teveel miserie (eerste generatie maandagochtend model).

Link naar reactie

Audi vs Vespa. Vespa gaat dat beter doen! Als ie bij de dealer is dan zou je misschien, mogelijkerwijs, wellicht... er dit weekend van kunnen genieten. Mijne Sprint wordt dit weekend afgehaald, dus vanaf dan ga ik Vespaloos door het leven. Ik blijf wachten op het verlossende telefoontje van de dealer.

Link naar reactie
4 minuten geleden, patrick60 zei:

Ik heb de 300 besteld. Het was mij ook opgevallen dat het prijsverschil tussen de 125 en 300 slechts 200 euro bedraagt. Ik begrijp het ook niet zo goed. 

Inderdaad! En zeker als je een rijbewijs hebt voor de 300. Nu snap ik jouw overstap van dat mooi sprintje naar de gts...:-)

Link naar reactie

Van dat sprintje heb ik echt kunnen genieten. En dat heeft me de passie voor Vespa bijgebracht. Daar waar ik in mijn jeugd Vespa's aarstlelijke dingen vond, ben ik er nu verliefd op geworden. Begrijpe wie begrijpt kan. Enfin, het sprintje maakt plaats voor de iets zwaardere gts. Ook omwille van het feit dat ik eens graag terug naar mijn geboortegouw (Limburg) ga en ik dan graag de autostrade neem.

Link naar reactie

Technisch gezien zijn beiden dan ook hetzelfde, maar de één heeft een 125cc blok de andere 300cc, dan is die 'maar' € 200 extra mooi meegenomen voor de 300cc kopers!

Ik heb geen A2 rijbewijs en ik ben dat ook niet van plan om die te (be)halen. Vespa is puur voor de fun en geen woon-/werkverkeer. Mijn vorige gemotoriseerde 2-wielen voertuig was een Honda camino 50cc en is geleden van 1992. Dan is de stap naar een 125cc compleet nieuw voor mij...

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...