Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Aanbevolen berichten

dit wou ik toch even delen ivm met nummerplaat voor 50 cc...

> begin maart  , nummerplaat ( zo nog een grote " spoiler" )  laten schrappen bij de post wegens TE groot op een mobylette.

> onmiddellijk daarna nieuwe aangevraagd via verzekering, en onmiddellijk is in dit geval 15 min later

> 3 weken later toch eens gecheckt hoe het nu ermee zat. Vorige keer was dit immers de volgende dag al in de bus, en het betreft herinschrijving, dus wat kan het probleem zijn., ..

> Div niet bereikbaar , ondanks de juiste openingsuren :)

> Dag erna gebeld , (we zijn nu 24/3), blijkt dat aanvraag al lang is teruggestuurd. Waarom wist men niet. Bij mij is echter niks toegekomen. ...Nu begin ik schrik te krijgen.

> Er wordt me aangeraden mail naar de geschillendienst te sturen , over hoe en waarom, ik heb dit via de verzekering laten doen.

> Gisteren 30/3 ineens papieren terug in de bus. Dichtgeplakte envelop met plakband, op zo een  manier dat mijn nichtje van vijf dat zou plakken ...vreemd.

Hebben ze ze ineens gevonden ? Doet de post tegenwoordig 3 weken oven een brief ? Is iemand zijn frank gevallen op div ? Wie zal het zeggen.

 

Maar wat is nu het geval.

Op de inschrijving staat netjes vermeld in vakje X10 dat het om een herinschrijving gaat op dezelfde titularis , maar nu met nieuwe kleinere formaat plaat.

Div interpreteert dit blijkbaar als . ...

Ja , maar uw voertuig is van '74, u kan ook een old timer plaat aanvragen weet u dat ?

Dus ze stuurt alles terug. 

nvdr  Als je een o plaat wil , moet je dat dus specifiek vermelden in bewuste vak X10  waar is geschreven dat het om herinschrijving gaat.  Dat stond er niet .

 

Ikke terug gebeld over wat nu te doen. Moet ik nu specifiek gaan vermelden dat ik GEEN o plaat wil ?

Ze wisten me te vertellen dat het een "service" van hun was om de klant te laten weten dat ik ook een o plaat kon aanvragen . Toen ik netjes vermelde dat ik dat wist , en dat dat ook duidelijk niet vermeld was op de aanvraag werd het even stil.

Het wordt nog straffer, Wat moet ik nu doen ?

Niets dus, want ( zo vertelde me de overigens vriendelijke mevrouw ) u krijgt alleen een o plaat als u dat specifiek vermeld in vakje X10. AAaaargh... Gewoon terug sturen dus.

Bon , er zijn ergere dingen in de wereld; Maar u weze gewaarschuwd voor deze nieuwe service voor 50 cc platen .

Ik heb er just in case een begeleidende brief bij gedaan, ...mij gaan ze geen twee keer hebben (  hoop ik )

 

gr

 

 

 

 

 

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...