Ga naar inhoud
Vespaforum.be

wa grappige fotookes


propliner

Aanbevolen berichten

  • 3 weken later...

Dat staat volgens mij niet echt in de wet beschreven. Ben zelf ooit zo naar de Franse Alpen gereden (Val Thorens... ook gelijk maar het hoogst haalbare) in januari. Politie vond het schitterend om te zien, maar dat zal er aan liggen dat de Franse politie nogal motorminded is en de Duitsers nogal TÜV-rukkers zijn. Geen Vespa maar ach... misschien ooit op de Vespa... De beugels waren in ieder geval goed doordacht en fatsoenlijk bevestigd. 

board.jpg

Link naar reactie

Het motorgebeuren was slechts 4 dagen van de reis, de 6 dagen tussen heen en terugreis heb ik me heerlijk vermaakt op die strijkplank ;) 

Link naar reactie
Op 29 december 2016 om 14:32, pdvd zei:

Dat staat volgens mij niet echt in de wet beschreven. Ben zelf ooit zo naar de Franse Alpen gereden (Val Thorens... ook gelijk maar het hoogst haalbare) in januari. Politie vond het schitterend om te zien, maar dat zal er aan liggen dat de Franse politie nogal motorminded is en de Duitsers nogal TÜV-rukkers zijn. Geen Vespa maar ach... misschien ooit op de Vespa... De beugels waren in ieder geval goed doordacht en fatsoenlijk bevestigd. 

board.jpg

Toch wel hoor, motorfiets mag niet breder zijn dan 1,25m.

Link naar reactie
  • 2 weken later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...