Ga naar inhoud
Vespaforum.be

aandachtspunten van een P200e


BoxerGS

Aanbevolen berichten

Ook geheel afhankelijk van de prijs, hoe handig ben je zelf, PX 200 is net weer anders dan een P200E. In ieder geval goed letten op roest, loopt het blokje, slippende koppeling als je in 2 of 3 vol gas gaat dat ie plots toeren verhoogt, zijn de kabels goed... 

Oftewel alles is op te lappen maar de vraag is dus wat is de staat en wat is de prijs en komt die overeen. 

 

Link naar reactie

Mooi verslag. leuk om te lezen.

Die olie in het carter neem ik aan dat dat de versnellingsbak olie is, zou anders niet weten wat olie in een 2takt karter zit te doen.

Zijn er in de buurt van Antwerpen nog goeie adresjes waar je spullen kan bestellen of bestellen jullie alles online?

Link naar reactie

Is inderdaad de carterolie, maar ook die moet je op peil houden (een Vespa lekt wel eens een drupje) en eens in de zoveel tijd gewoon verversen. Supersimpel klusje overigens. 

Ik bestel zelf meestal gewoon bij Maskes (of ga het er zelf halen wat dat is vanuit hier 5 kilometer) of bij SIP. 

Wil je goedkoper dan is er ook nog de italiaanse site maar daar heb je vaak bij klein prulspul dat je niet het juiste krijgt. Wel een heel stuk goedkoper. http://www.motoricambisoviero.it/

Link naar reactie
10 hours ago, Filientje said:

Ik heb een px200e en ga naar De Pauw in Gent, kennis van zaken en vooral betrouwbaar :-)

20161031_173644.jpg

Inderdaad een héél betrouwbare mens  dien "De Pauw" in Gent. Heeft me vroeger paar keer goed geholpen voor een correcte prijs en .. enorm vriendelijke service

Link naar reactie

Het is alleen jammer dat het zo ver weg is ;)

Speling op het vliegwiel (Axiaal) wil al wel zeggen dat er het een en ander aan vervanging toe is. Verder hebben zilvere P's vaak last van roest. Misschien als je een linkje stuurt, dan kan ik eens kijken of er wat anders is dan een standaard P200. 

 

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...