Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Camera op Vespa of helm.


drefacteur

Aanbevolen berichten

Na het zoveelste bijna ongeluk daarstraks.Gewoon op de Herentalsebaan richting Wommelgem aan het rijden en iemand komt uit een parking gereden en me niet gezien.Alles toegegooid en juist kunnen uitwijken naar rechts achter zijn auto.Mijnheer stak verontschuldigend zijn hand op en reed door.Ik even langs de kant voor te laten bezinken.Mijnen tikker ging nogal.Nu was mijn vraag of iemand zo een camera heeft voor eventuele ongelukken op video te hebben?Op de helm of vastgemaakt op de Vespa.En indien,ja,welk merk en de bevindingen ervan.

Groeten,

Dré

Link naar reactie

Ik rij alleen met GoPro als ik in mooie gebieden rijd... helaas ook mogen ondervinden dat het daar niet altijd veilig is en dit op film vastgelegd (op mijn V-strom). Beelden hebben me wel geholpen bij de verzekering maar om nou continu alles te moeten filmen... 

Link naar reactie

Kan er mij iemand vertellen hoe je zo'n GoPro op een helm bevestigd,,,ik kan mij moeilijk inbeelden dat je gaten in uwe helm moet gaan boren,,,voor wat ik heb terug gevonden op het net is dat je een montage stuk moet lijmen,,,maar dit kan toch nooit stevig genoeg zijn ,,soit ik hoor het wel ;)

CHEERS

Link naar reactie

K rij altijd meer naar de linkse kant op de baan. Over de helft dus zodat de bestuurder mij goed kan zien in de zijspiegel. Wel lastig want ik rij op het werk (Post) met een 50 cc en dan rij je best zo rechts mogelijk. En uit gewoonte wil ik steeds de linkse richting uit...

Link naar reactie
3 uren geleden, drefacteur zei:

Gewoon in het midden van de baan.Hoe moet ge dan rijden?Als hij van een parking komt moet hij toch altijd voorrang geven,dacht ik  ;-) .

Meer links van de baan, op de positie waar je als autobestuurder "zit". Als je in 't midden rijdt, ga je als scooter/motorrijder teveel op in de achterliggende auto's

Link naar reactie
9 uren geleden, DAXX zei:

Kan er mij iemand vertellen hoe je zo'n GoPro op een helm bevestigd,,,ik kan mij moeilijk inbeelden dat je gaten in uwe helm moet gaan boren,,,voor wat ik heb terug gevonden op het net is dat je een montage stuk moet lijmen,,,maar dit kan toch nooit stevig genoeg zijn ,,soit ik hoor het wel ;)

CHEERS

gewoon gelijmd , is perfect 

 

IMG_20160125_114531_zps4bobs3mc.jpg

Link naar reactie
20 uren geleden, Thomassker zei:

Meer links van de baan, op de positie waar je als autobestuurder "zit". Als je in 't midden rijdt, ga je als scooter/motorrijder teveel op in de achterliggende auto's

Er reed niemand voor mij of achter mij.Had ik meer op de linkse kant van de rijweg gereden,had ik hem niet kunnen ontwijken door achter zijn wagen te rijden toen hij de weg overreed. .Hij sloeg ook niet rechtsaf voor de baan op te rijden.Nu,het is eender welke plaats ge rijd,als het zo moet zijn,zal het zo zijn  :-) .

Dré

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...