Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Nieuw speelgoed


De Nice

Aanbevolen berichten

Aangekocht voor de vrouw die brommergewijs naar de job wil gaan (geen auto- of bromfietsrijbewijs). Vespa Ciao bouwjaar 1985, bolt leuk eigenlijk. Vorige eigenaar beweerde zelf het onderhoud te hebben gedaan, niet dus. Carterolie was aan vervanging toe. Carbu vol zand, naftbak vuil en naftkraan afgebroken. Uitlaat volledig toe. Ontsteking nog zeer goed in orde.

Nieuwe uitlaat, nieuwe carterolie, carbu uitgekuist, benzinefilter tussen carbu en naftbak gehangen, nieuwe benzinekraan en rijdt als een zonnetje ! Alle onderdelen nog te vinden op Nederlandse webshops (blijkbaar nog populair daarho)

 

IMG_20161004_110243.jpg

Link naar reactie

Mag ik vragen op welke site je besteld hebt aub?  Heb ciao van mijn vrouw nog staan da ik graag wil opmaken.   Al wel eens gegoogled en vind er verscheidene maar als die van u ne goeie is dan bestel ik daar wel.

Thx

Link naar reactie

ge kunt daar precies wel iets deftig met aanvangen,,,ik heb daar ook nog goede memories van,,was een een brommer van mijn zuster dat ik ook regelmatig gebruikte en ja ook moeten overhaulen,,plezant om aan te werken ;),,,soit zie maar naar de link naar wat mogelijk is,,,wreed schoon gedaan.

http://deuscustoms.com/bikebuildoff/bike/1st-small-bore-milano-2016/

 

CHEERS

Link naar reactie

Net de nummerplaat afgehaald bij Bpost. Vanaf 1/10 is het aangepast formaat voor bromfietsen/elektrische fietsen ingegaan. Bewust gewacht met de inschrijving, had niet veel zin in een motoplaat-formaat op een brommerke... Wel geslaagd formaat !

2016-10-08 09.57.45.jpg

Link naar reactie
25 minuten geleden, De Nice zei:

Net de nummerplaat afgehaald bij Bpost. Vanaf 1/10 is het aangepast formaat voor bromfietsen/elektrische fietsen ingegaan. Bewust gewacht met de inschrijving, had niet veel zin in een motoplaat-formaat op een brommerke... Wel geslaagd formaat !

Wel spijtig dat er bij de verzending al een paar cijfers-letters beschadigd zijn ;)...wel handig om zo rond te rijden en "flitsvriendelijk" :D

Goed dat je gewacht hebt...want dit is echt wel een brommerformaat en niet een veel te grote "sneeuwschop"...

Link naar reactie
Op 8 oktober 2016 om 10:06, De Nice zei:

Net de nummerplaat afgehaald bij Bpost. Vanaf 1/10 is het aangepast formaat voor bromfietsen/elektrische fietsen ingegaan. Bewust gewacht met de inschrijving, had niet veel zin in een motoplaat-formaat op een brommerke... Wel geslaagd formaat !

2016-10-08 09.57.45.jpg

ik vind persoonlijk nen soeplepel als referentie gebruiken,,juist hetzelfde als aan uw vrouw vragen waarom ze de wc rol andersom hangt ;),,maar soit ik zal hier sebiet eens in de keukenlade gaan snollen.

CHEERS

Link naar reactie
14 uren geleden, DAXX zei:

ik vind persoonlijk nen soeplepel als referentie gebruiken,,juist hetzelfde als aan uw vrouw vragen waarom ze de wc rol andersom hangt,,maar soit ik zal hier sebiet eens in de keukenlade gaan snollen.

Ahzo is dat ne soeplepel en gene koffielepel? :-)

Link naar reactie
Op 8-10-2016 om 10:28, Freddy Rotten zei:

ha - super - had er al iets van gelezen dat het in voege was vanaf 01/10, maar in BE weet je maar nooit 

kan ik volgende week die voor mijn PK ook gaan aanvragen :)

 bezoekje Bpost 11u mét gelijkvormigheidsattest, toch even zoeken voor de bediende, edoch 11u15 papier voor verzekering in de hand

bezoekje bank 14u, ervaren collega in verlof, wederom even zoeken & rondbellen, edoch 14u15 registratie & bewijs van nummerplaatregistratie

resultaat : succes ! enkel nog enkele dagen wachten nu...

 

 

Naamloos.jpg

Link naar reactie
1 uur geleden, De Nice zei:

Strange, ik heb maar 30 euro betaald. Stond ook op briefje van postbode dat ik 30 euro moest meebrengen naar het postkantoor. En de bastards rekenen dus zelfde bedrag aan voor kleiner formaat, typisch...

hebt ge dat papier (waar ik detail van toon) dan nog ? 

zit nu wel met probleem, moet er nog 2 aanvragen, anders is mijn houder niet vol :D das echt wel vele kleiner...

 

 

IMG_0849.jpg

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...