Ga naar inhoud
Vespaforum.be

20-21 mei: Giro Mostra 500 km


stinger

Aanbevolen berichten

  • 1 maand later...

Is het mogelijk om het reglement van het evenement te ontvangen, te publiceren via de Giro Mostra 500 site, vooraleer ik verklaar ervan op de hoogte te zijn en het te aanvaarden? :) 

= herhaling van deze vraag weliswaar,  maar op jullie site is er namelijk ook geen enkel reglement weer te vinden. En aangezien een roadbook en startnummers voorzien zijn verwacht ik (naar mijn gevoel) enige vorm van competitie... ..?????

Mvg

Link naar reactie

Beste

Wat wij bedoelen met reglement is dat jullie zich houden aan de Belgische verkeerswetgeving van het moment dat je op de baan zijt.dat je niet zomaar van alles begint te doen wat eigenlijk niet hoort.

Een roadbook is voorzien voor het gemak,als je gps(want je krijgt dit ook gps,wie wilt)namelijk uitvalt dat je nog weet waar je uithangt.

En een startnummers is voorzien omdat we in verschillende categorieën vertrekken,de oudste eerst en dan de scooters die wat moderner zijn.En nee,dit is geen competitie want je moet niet op bepaalde tijd terug zijn,je krijgt meer als tijd genoeg om de hele rit te doen.

Het is een giro waar iedereen kan meedoen.

Hopelijk is een antwoord op je vragen en anders hoor ik het graag

Link naar reactie

@fico luciano Wij zijn allemaal gebeten door de vespa microbe en daarom proberen we ook zo goed mogelijk alles uit te leggen,waar het gaat natuurlijk,hopelijk kunnen we allemaal samen er een super feest van maken,het zal uniek worden omdat we er ook heel veel andere clubs bij betrekken,en dan zien wat wij uit de grond kunnen stampen.

Als er nog vragen zijn dan hoor ik het graag

Link naar reactie
  • 4 weken later...

Vespisti

 

Kijk af en toe op onze web site,wij werken hard aan dit evenement en hopen jullie talrijk te begroeten op 19/20/21 mei 2017.

En als je al ziet wie onze sponsors zijn dat heb je ook al een idee dat het toch iets unieks gaat worden,en er komen er nog bij.

Bij deze wens mijn team en ik prettige feesten en een super 2017 aan iedereen.

www.giromostra500km.be

 

 

 

Link naar reactie
  • 2 weken later...

Beste Vespisti,

Wij zijn in de laatste fase van de inschrijvingen beland.

Voor de reeds ingeschrevenen hou jullie mailbox de komende dagen in het oog !!!

Er zal in je mail een 1ste tip van de sluier worden gelicht,wie weet wat jullie nog allemaal krijgen.

Voor diegene die zich nog willen inschrijven is het nu de tijd,er zijn nog plaatsen,maar vol is vol

Link naar reactie

Ik zie dat je op het inschrijvingsfomulier een club moet vermelden. Is dit een vereiste of kan je ook deelnemen als je geen lid bent van een Vespa club? Een tweede vraag: moet het met een Vespa zijn of kan je ook met een andere scooter deelnemen (Lambretta, Zundapp, Heinkel,...)?

Link naar reactie

Beste Vespisti

Een kleine update,van clubs die gaan meedoen,maar zoals al vermeld,jij hoeft niet van een club te zijn om mee te doen,wat ik wel kan zeggen is dat er 7 dames meedoen,dus je ziet,iedereen kan zeker meedoen,het is en zal de moeite waart zijn.Hieronder deelnemende clubs,aantal deelnemers per club,daar wachten wij nog even mee,let op,05/03/2017 is einde inschrijving.

VC Sint-Truiden

VC Oostende

VC Hasselt

VC Zonhoven

Classic Hasselt

VC Antwerpen

VC Merelbeke

VC Bilzen

VC Tessenderlo

VC Sint-Niklaas

VC Brugge

VC Diest

VC Maasmechelen

VC Brussel

VC Waterschei

VC Mechelen a/d Maas

VC Mechelen

VC Wetteren

VC Luxembourg

Link naar reactie
  • 3 weken later...

Beste Vespisti

 

Aan diegene die zich al hebben ingeschreven,volgt er morgen een 2 tip van de sluier.Dus houd je mailbox in de gaten en overtuig nog maar wat mensen die er nog willen bij zijn.Einde inschrijvingen is 05/03/2017,op de mostra scambio vespa worden de laatste ingeschreven ,daarna is onmogelijk.Je kan ook eens een kijkje nemen op onze website voor meer info en vragen.

www.giromostra500km.be

Een prettig weekend aan iedereen.

Link naar reactie
  • 2 weken later...
  • 2 weken later...
  • 2 maanden later...

Vespisti

Iedereen is welkom om te komen kijken naar de start,op 20/05/2017 Stadsplein Genk om 07.00 voor de Giro Mostra 500km.

Wij gaan proberen om er een jaarlijks event van te maken,misschien krijgen jullie dan goesting om bij de volgende editie mee te doen.

Uitnodiging GM 500 km.jpg

Link naar reactie

Vespisti

Iedereen is welkom om te komen kijken naar de start,op 20/05/2017 Stadsplein Genk om 07.00 voor de Giro Mostra 500km.

Wij gaan proberen om er een jaarlijks event van te maken,misschien krijgen jullie dan goesting om bij de volgende editie mee te doen.

Link naar reactie

Geslaagde rit. Mijn felicitaties aan de deelnemers en de organisatoren. Geweldige gelegenheid om mens en machine eens goed te testen en uiteraard de vele andere deelnemers uit alle hoeken van het land te kunnen ontmoeten.
Zeker ook een dikke pluim voor de clubs die de tussenstoppen organiseerden. Een goed verzorgde stop en pauze is immers een belangrijk gegeven om zo'n rit te kunnen uitrijden. Vaak zijn het de kleine dingen die het verschil maken. Een ijsje, een "carwash", een reep snickers, ... geweldig gewoon.
Vandaag afgesloten met een Gala en mooie - heel mooie - geschenken.

Top

Björn (rijder Nr 007)

 

 

Link naar reactie

Ook vanuit het Nederlandse team, hartelijk bedankt voor deze mooie rit en uitdagende route. Uiteraard complimenten aan de organisatie, vrijwilligers en de belgische vespa clubs voor hun inzet en gastvrijheid. We hebben een top weekend gehad en weer veel leuke vespa liefhebbers ontmoet. Het was een weekend waar hier thuis nog lang over wordt gesproken. En de trui...wat een mooi detail.

Hopelijk tot volgend jaar,

Olaf en Pascal

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...