Ga naar inhoud
Vespaforum.be

20-21 mei: Giro Mostra 500 km


stinger

Aanbevolen berichten

Beste Vespisti

Zoals je kan zien is het een feit,volgend jaar doen we een 500 km in België,datum 20/21 mei 2017,het zal een uniek gebeuren zijn,de inschrijvingsformulieren zullen binnenkort online zijn en dan kunnen jullie zich inschrijven.Verdere info volgt ook,want het zal toch een hele prestatie zijn.

Als er vragen zijn waar ik op kan antwoorden zal ik dat ook zo goed mogelijk doen.

Logo 2017 Giro Mostra.jpg

Link naar reactie
14368910_1070723366338069_60743402109455
 
 
Giro Mostra 500km 2017 heeft 2 nieuwe foto's toegevoegd.
11 uur · 

Vespisti,

ik weet dat we nog inschrijvingsformulier moeten maken,maar wij hebben al deze twee partners voor overnachting aan zeer democratische prijzen.
"De Schacht"Adres: Noordlaan 36, 3600 Genk 
Telefoon: 089 35 61 80 
"De Venne"Adres: Wildekastanje Laan 23, 3600 Genk 
Telefoon 089 30 47 70

Er zijn op de twee locaties parking voorzien,voor voertuigen met aanhangers en zelfs stalling voor de vespa,indien nodig en bewaakt.
Je kan zelf reeds contact opnemen en je reservaties doen.

de venne.jpg

schacht.jpg

Link naar reactie

500km afleggen met een moderne Vespa, daar is geen uitdaging aan he ;) traditioneel zijn zo'n rally's enkel voor oldtimers

Mario, waarom zou overnachting nodig zijn? Voor zij die reeds de dag ervoor naar Limburg afzakken dan? Want ik vermoed dat een rustplaats/tussenstop halverwege ergens anders in de Vlaanders zal liggen, of wordt er in lussen gereden met Genk als centraal punt?

Link naar reactie

Rond genk zou wat belachelijk zijn thomas , dan zou het de ronde van Genk zijn he :-)

 

Link naar reactie

Beste Vespisti

Het programma komt eraan,met uitleg en alles,en dan kan er op de vragen geantwoord worden

Wij zijn de kleine knoopjes nog aan het doorhakken,en ja,iedereen is welkom,het wordt een toch een uitdaging hoor,ook voor de oude scooters,en ook voor de nieuwe.

Zou tof zijn als iedereen meedoet maar we zullen zien.

Houd deze forum en face book in de gaten want daar gaat alles op staan.

Voor vragen kan je steeds bij mij terecht of het team.

 

Link naar reactie
  • dave prikte dit topic vast

500 km op 1 dag? Moet te doen zijn, maar of het leuk is... je moet dan echt wel naar de Ardennen om leuk te rijden want de binnendoorwegen in België zijn nou niet echt bepaald spannend te noemen. 

En waarom aanhangers? of aanhangers voor achter de Vespa? 

Link naar reactie

Mensen die van ver komen kiezen er soms voor om met de aanhanger achter de auto de verplaatsing van/naar huis te maken...op de aanhanger staat dan de vespa, hein... Om die mensen te laten weten dat daarvoor de nodige ruimte voorzien is, staat dat in de post van Stinger...

Zoiets peins ekik...

Link naar reactie
2 uren geleden, pdvd zei:

500 km op 1 dag? Moet te doen zijn, maar of het leuk is... je moet dan echt wel naar de Ardennen om leuk te rijden want de binnendoorwegen in België zijn nou niet echt bepaald spannend te noemen. 

En waarom aanhangers? of aanhangers voor achter de Vespa? 

het is niet omdat jij het niet leuk vind dat niemand het leuk vind he.

Aanhanger waarschijnlijk voor buitenlanders die aan het evenement deelnemen en dus hun vespa per aanhanger tot aan de start brengen

Link naar reactie

Vesperini

Het is inderdaad voor diegene die van ver moeten komen,proberen om iedereen zijn ding te laten doen,het is een giro open voor iedereen,binnen en buitenland,en je hoeft niet altijd naar de Ardennen om mooi te rijden,het is gewoon een ervaring om aan deel te nemen.

 

Link naar reactie

Die eventuele 200 euro heeft ook zo zijn voordelen :-) 

Waarschijnlijk zijn alle gifts op persoonlijke naam , wat dit natuurlijk zeer duur maakt , laat maar eens een polo maken , cliche kost al vlug 50 euro 

 

Link naar reactie
58 minuten geleden, janvda zei:

In alle geval een pijnlijk achterwerk ;-)

niet voor regelmatige rijders , :-)  

Link naar reactie
Op 28 september 2016 om 10:30, roufio zei:

Die eventuele 200 euro heeft ook zo zijn voordelen :-) 

Waarschijnlijk zijn alle gifts op persoonlijke naam , wat dit natuurlijk zeer duur maakt 

 

Een opnaaier en een plakette als aandenken was voor mij genoeg geweest en waarschijnlijk de helft goedkoper...

Link naar reactie

Beste mensen

Het is inderdaad 200€ maar je krijgt ook alles integraal terug,met de belevenis erbij.Het is wat het is,diegene die vinden dat het duur is,tja,dat is voor iedereen anders.

Ik weet wat het is om dingen te betalen,en doe regelmatig reizen in het vespa wereldje.

Voor diegene die er wel bij willen zijn,kom erbij,voor diegene die het te duur vinden,misschien een volgende keer,wie weet

maar iedereen is vrij om te doen wat hij of zij wilt.

Voor meer info kan je steeds bij mij terecht op e mail of gsm

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...