Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Crash bar achteraan


Peter.

Aanbevolen berichten

Ik zoek wat meer informatie door ervaringsdeskundigen. Op dit moment zitten de voeten van m'n passagier geregeld in de weg tijdens het rijden. Met een crash bar met voetsteun zou ik de voeten van m'n vrouw uit mijn weg willen houden. 

Ik heb een 2 a 3 tal op het oog, 2 van Cuppini en 1 van Logoscooter:

Logoscooter  pootjes staan vlgns mij dicht tegen de billen

Cuppini 1 pootjes staan verder naar voor. In de weg bij het rijden?

Cuppini 2 pootjes staan op het eerste zicht lager dan die van Logoscooter maar verder naar achter dan Cuppini 1. (Optisch keuze 3)

Op het 1 ste zicht hebben ze alle 3 een andere positie van de voetsteunen. Zowel mijn comfort als dat van de passagier zijn belangrijk.

Mijn vrouw thuis laten is géén optie! :D

Link naar reactie

Mijn ervaring is dat zo'n voetsteunen allesbehalve aangenaam zijn voor de persoon die de scooter bestuurt. Als uw passagier haar voeten daarop zet dan zit ze constant met haar voeten tegen uw kuiten of hielen (afhankelijk van de hoogte van de voetsteunen). Tenzij uw vrouw klein is kan ze normaal gezien haar voeten ook op de treeplank zetten en dan wat meer naar achteren en gij wat meer naar voor met uw voeten. ;)
Er bestaan ook voetsteunen die je kan plaatsen zonder de crasbar. http://www.sip-scootershop.com/nl/products/voetsteunen+fa+voor+vespa+_25037100

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...