Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Ffe voorstellen


Rudolf

Aanbevolen berichten

Hallo iedereen!

Ffe voorstellen; Rudolf (50 jaar); Ik ben ondertussen 50 jaar en in volle midlifecrisis (althans beweert mijn vriendin:-). Het begon een beetje te kriebelen en ik kocht mij een "volledig gerestaureerde" VBA1T (1959) bij een Waalse Italiaan in de borinage (of een Italiaanse Waal zoals je wil).   

Heb ik mij daar laten rollen door de Maffia! Wat op het eerste zicht een betrouwbare deal leek, blijkt snel op een nachtmerrie uit te draaien. Gelukkig heb ik via Wilfried van club Haacht de contactgegevens van Jozef Jochems verkregen. Wat die ondertussen allemaal al gevonden heeft grenst aan het onwaarschijnlijke! Lang verhaal, kort gemaakt; ik ben in blijde verwachting om volgende week een eerste ritje te maken van zodra de VBA uit de kliniek komt. Al dan niet in clubverband. Ik kijk er naar uit als nieuw lid van deze board!

Iemand een goede suggestie voor een club in het Leuvense?

In mijn jongere jaren was ik eigenaar van een GS150 (1960), een Lambretta en een Bajaj (ik woonde toen in Mechelen). Die heb ik allemaal één voor één moeten verkopen omdat
ik de centen nodig had (verkocht aan een scooter adept uit Londerzeel die ik graag nog eens zou ontmoeten, dus bij deze, moest je dit lezen, pls get in contact :-)

Grts.
Rudolf 

Link naar reactie

Welkom Rudolf. het leven begint bij 50. de leeftijd waarop, alles dat normaal 'vast zit', los komt te staan. en alles wat 'los' moet zitten, 'vast' komt te staan :D

Maar doordat het leven steeds "korter" wordt , heb je het besef ( wat jongeren dan weer niet hebben ) dat je 100 % van het leven moet genieten.

 

 

Link naar reactie
  • 4 weken later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...