Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Elks zinnen goeiendag


Ken1984

Aanbevolen berichten

Ik ben Ken (31 jaar), oorspronkelijk uit Bavikhove (deelgemeente van Harelbeke ;)) en nu wonend te Wortegem-Petegem. Ik heb mij dag op dag 7 jaar geleden lid gemaakt van dit forum, omdat toen ongeveer de droom om er zelf ééntje te hebben moet zijn ontstaan. Vandaag was het dan eindelijk zo ver, vanmorgen een Vespa GTS 125cc (Super Sport) gekocht bij Vromoto en als alles een beetje meevalt (vooral dan de DIV en de levering van de nummerplaten) rij ik vanaf zaterdag rond.

Link naar reactie
4 uren geleden, Erq zei:

Div was bij mij alvast supersnel! Daags er na al platen in de bus, dus hopelijk bij jou ook zo!

 

Veel plezier er mee!

Ze zijn alleszins goed bezig, want daarnet al telefoon dat ik de Vespa kon ophalen. Jammer genoeg vandaag niet mogelijk door het werk, maar morgenvoormiddag dan, in alle koelte ;-).

Link naar reactie

Thanks! Toch leuk om overal binnendoor te gaan rijden ipv de grotere wegen. Ken hier in de buurt gelukkig wel al wat wegen van met de koersfiets.

Vandaag al een "leuk" moment gekend: https://goo.gl/maps/L28RmMqUMJG2

Ik kwam af, heb dus voorrang, want dat element staat op het andere baanvak, maar gezien ik "maar een scooter" ben werd ik alsnog door een tegenligger naar rechts gedwongen in de greppel. Leuk na 100 km rijervaring.

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...