Ga naar inhoud
Vespaforum.be

even voorstellen


Peter.

Aanbevolen berichten

Plaat was vandaag binnen en kon ik m'n PX eindelijk bij de dealer gaan halen. 

Ik had tot vandaag nog nooit met een handgeschakelde gereden en dat gaf wel wat onderweg. Na enkel wheelies naar huis en de buurt onveilig gemaakt te hebben valt het ondertussen goed mee. Enkel het koud starten viel net wat tegen. Zowel met als zonder choke moest ik gas bijgeven om niet stil te vallen en in het beging ging dit gepaard een serieuze rookontwikkeling.

image.jpeg

Link naar reactie

Diene doemp is normaal heb ik mij laten vertellen, vermits er nog wrs product op piston en in cilinder zit van montage in het fabriek? ( heb ik zo meegekregen, weet ook niet of dit juist is)

Dat koud starten is dus altijd met choke aan en als hij niet goed blijft draaien op ralenti, kan je deze altijd beetje hoger zetten.

Link naar reactie
Op ‎25‎/‎08‎/‎2016 om 22:37, Peter. zei:

Ik had tot vandaag nog nooit met een handgeschakelde gereden en dat gaf wel wat onderweg. Na enkel wheelies naar huis en de buurt onveilig gemaakt te hebben valt het ondertussen goed mee. Enkel het koud starten viel net wat tegen. Zowel met als zonder choke moest ik gas bijgeven om niet stil te vallen en in het beging ging dit gepaard een serieuze rookontwikkeling.

Vandaag net hetzelfde meegemaakt :) 

Prachtige Px trouwens! Veel plezier!

Link naar reactie

Véél succes en vele leuke ritjes met je nieuwe PX  mooi masjientje.. en jah.. dat schakelen en startten moet je wat onder de knie krijgen. Veel rijden  dan ben je het rap gewoon

moets je in de buurt komen.. ik zit dikwijls vrijdag vanaf 16:00 in kafé kalifornia in boechout met nog enkele mede vespisten  of op zaterdag rond 17:00

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...