Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Inschrijven Vespa Special 1970 vanuit Nederland


Aanbevolen berichten

Hallo iedereen,

 

Even een vraag want ik kan er helemaal niet meer aan uit, zelfs de mensen bij de verzekering weten het niet..

Ik heb een Vespa 50 Special (1970) gekocht in Nederland (zit zo'n kaartje bij van RDW zo groot als een bankkaart en een uitvoerverklaring)

Nu zou ik deze graag inschrijven als oldtimer (omdat hier geen GVA voor nodig zou zijn alsook geen regularisatie als ik dit goed begrijp:)).

De mensen van het verzekeringskantoor hoorden het in Keulen donderen en wisten niet wat ze moesten doen, de laatste persoon die ik sprak bij de verzekering zei dat ik de documenten (aanvraag tot inschrijving, uitvoerverklaring, factuur) naar Bpost moest brengen en dat zij dit opsturen?!

Moet er een brief aan toegevoegd worden met de vraag voor inschrijving als oldtimer? of wordt dat allemaal bij Bpost gedaan?

 

Groeten

Rob

Link naar reactie

Heb de mijne eerst ingevoerd via de douane, afspraak maken, alle papieren mee uit Nederland, verkoopsovereenkomst en ik dacht 10 a 20 cent betalen, dan krijg je je roos formulier en dan naar verzekering. Bpost hoefde niet bij een invoering.

 

Veel plezier ermee

Link naar reactie
2 uren geleden, Vespa80 zei:

Heb de mijne eerst ingevoerd via de douane, afspraak maken, alle papieren mee uit Nederland, verkoopsovereenkomst en ik dacht 10 a 20 cent betalen, dan krijg je je roos formulier en dan naar verzekering. Bpost hoefde niet bij een invoering.

 

Veel plezier ermee

Heeft u een nummerplaat? 

Link naar reactie

Zoef, ik heb reeds een nummerplaat. Heb in het begin van dit jaar ook een pk80 ingevoerd maar daar heb ik een coc moeten aanvragen. Dit omdat het model hier niet gekend is. 

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...