Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Past een topkoffer van een LX op meerdere modeljaren? Of deze van een ET op een LX?


Vegilante

Aanbevolen berichten

Hallo Vespisten,

Voor mijn wederhelft ben ik aan het uitkijken naar een Vespa LX50, of 125. Een topkoffer lijkt me handig, maar het ontbreken ervan is nu ook geen dealbreaker.

Momenteel een Vespa LX op het oog zonder koffer, dus ben ik tegelijk aan het uitkijken naar een losse koffer. Weet iemand of er een verschil is in de bevestiging van een topkoffer voor een LX door de (model)jaren heen? Past een topkoffer van een vroege LX op een latere en vice versa?

Zelfde vraag of een koffer van een ET past op een LX?

Bedankt alvast,

Saskia

Link naar reactie
  • 2 weken later...

Niemand?

Ik heb inmiddels toegezegd voor de aankoop van een tweedehands Vespa LX 125 (2010), in chocoladebruine kleur. :)

Het is een andere geworden dan ik aanvankelijk op het oog had, maar ook voor deze zal ik er nog een topkoffer bij willen zoeken. Dus de vraag blijft dus wel nog gelden ;-)

De LX komt er nadat één van onze auto's het veld heeft moeten ruimen (Volvo 340) en zodat de vriendin dan ook eens een ander alternatief heeft om naar het werk te rijden dan met de wagen. Op die manier kan ik ook meer gebruik maken van de auto, als het eens nodig is. Helaas zal de PK50XL dan wel de verkoop in gaan... de vriendin wil nl. enkel 'automaat' rijden (vandaar de LX). 

 

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...