Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Batterijproblemen lml


Miekedc

Aanbevolen berichten

Hallo

Ik heb een paar weken geleden een nieuwe lml gekocht. Ik rij er niet dagelijks op. ik merkte wel dat hij niet zo goed startte (nooit van de eerste keer). Na een tijdje wou hij zelfs helemaal niet starten. De verkoper heeft hem toen nagekeken en zei dat de batterij kapot was en heeft die toen vervangen  (gratis) en heeft me ook een oplaadset gegeven (ook gratis). We zijn nu twee weken verder en ik kreeg hem weer niet in gang . Hem opgeladen en dan ging hij terug. Hij had 1 week niet gereden. Kan iemand me zeggen of dit normaal is? Het is mijn eerste scooter, en ik had helemaal niet verwacht dat een nieuwe scooter zo onbetrouwbaar zou zijn...

Link naar reactie

Direct terug naar de winkel gaan waar je de LML gekocht hebt, want je hebt uiteraard garantie. Met een nieuwe batterij mag je geen problemen hebben.

Ook al rij je er 1,2 of 3 weken niet mee...dan nog moet de LML vlot starten. Het kan niet de bedoeling zijn dat je een nieuwe batterij constant moet opladen.

Het is dus niet normaal dat een nieuwe LML slecht start en steeds moet opgeladen worden.

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...