Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Wa ge me ne vespamotor allemaal ni kunt maken


propliner

Aanbevolen berichten

Leuk verzonnen maar achterwielaandrijving aan 1 achterwiel... trekt dit niet heel erg naar links? En vering ook maar aan 1 kant... ?? Niet echt een techneut die dit gemaakt heeft. 

Link naar reactie
1 minute ago, pdvd said:

Leuk verzonnen maar achterwielaandrijving aan 1 achterwiel... trekt dit niet heel erg naar links? En vering ook maar aan 1 kant... ?? Niet echt een techneut die dit gemaakt heeft. 

Och ik had als mannekke van 9jaar ook zo iets dergelijks  .. met motor van grasmaschien..   Zo geweldig trok da niet op dat da scheef ging hoor..

en Meneer de polies die ons zag rijden zei: "wel hier IN de wijk blijven hé mannekes.. NI op de grote baan".. zucht da waren toch leukere tijden hé.. minder regeltjes en mééér fun :-)

Link naar reactie

Wij hadden zeer lang geleden een motor van een amigo geplaatst op een kart met trappers tot mijne maat zijn gas bleef steken en drie straten verder tegen een muur knalde, de remmen waren nog niet aangepast. Hij kwam er zonder brokken af maar de frame was iets krommer geworden. Ons racen was direct gedaan met dat karretje...

Link naar reactie
On 26-5-2016 at 3:02 PM, yag said:

Wij hadden zeer lang geleden een motor van een amigo geplaatst op een kart met trappers tot mijne maat zijn gas bleef steken en drie straten verder tegen een muur knalde, de remmen waren nog niet aangepast. Hij kwam er zonder brokken af maar de frame was iets krommer geworden. Ons racen was direct gedaan met dat karretje...

Bij ons was het afgelopen toen een van de "rijke kindjes" ook eens wou rijden.. wij hadden een bepaalde truk om het

kettingske terug op het  tandwiel te leggen ...al rijdend.. hij had da trukske ni zo goed begrepen.. gevolg  handje mee over kettingwiel.. vingerkes er bijna af.. hehe.. = go kart terug de motor afgehaald door de papa

Link naar reactie
On 26-5-2016 at 5:49 PM, Wutsie75 said:

Ik vermoed dat ze daar vooral op bieden voor die vespamotor, de rest is oud ijzer!

da denk ik ook  ...vooral moest da nen 200 zijn :-)

Link naar reactie
3 uren geleden, Adrian zei:

Staat ondertussen bij maskes :),

Yep. Ik zag het vandaag ook toevallig passeren op smoelenboek.

13346646_628489470639846_2679206351006130234_n.jpg

Link naar reactie
10 hours ago, Frederik9111 said:

Yep. Ik zag het vandaag ook toevallig passeren op smoelenboek.

13346646_628489470639846_2679206351006130234_n.jpg

Alle weeral iets nieuws in de verzameling van de Maskes :-)

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...