Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Resto SS180


Tommie

Aanbevolen berichten

Goed gezien!  Stofkap nagemaakt in inox; vond 30 euro wat veel om een niet zichtbaar, eigenlijk overbodig accessoire te plaatsen...  Kleinste silentblok was al vervangen; grootste ligt klaar...  Had mijn twijfels om deze te vervangen daar ze binnenzijde als nieuw is en daar deze eigenlijk onverslijtbaar zijn...  Ontsteking is Pinasco Flytech voor SS180.  Altijd goede verlichting, bedrijfszeker en geen batterij nodig... enige niet-originele wijziging (en de stofkap!) :)

Link naar reactie

Leuk hoor, mooiste kleur...

Succes en plezier,

Groet, AJ

Link naar reactie

@ nero:  wordt uitgevoerd!

@ AJ:  Blue Pavone.  Wel opletten: heel merkwaardig maar op foto lijkt ze totaal anders dan de originele kleur!

En inderdaad de mooiste kleur.  Rood was er in 2 verschillende tinten; maar heb me laten wijs maken dat dit een kleur is voor janetten... Niet dat ik iets tegen janetten heb hé... :D :D :D

Link naar reactie
  • 2 weken later...

Na volledige revisie van de motor heb ik besloten om de fabrieksvoorschriften van de verhouding van het mengen (olie/brandstof) van 5% te negeren, en te roderen op 4% om nadien over te gaan op 3,5%.  Gaat, met de hoogwaardige en performante nieuwe olie zeker voldoende zijn...

Link naar reactie

Wow  Knap gedaan hoor!  en ja met die nieuwe full-synthetic 2-takt olie kan je volgens mijn inszien best wat lager in mengverhouding. Véél succes en leuke Ritjes!

Link naar reactie
  • 2 weken later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...